امام جمعه خاش ، دفاع مقدس

امام جمعه خاش گفت: وضعیت بد معیشتی و عدم نظارت و کنترل بر بازار، ارزش های دفاع مقدس را نیز به چالش کشانده است.

به گزارش آوای سرحد حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان درجلسه دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان مخلص اسلام طی ۸سال جنگ تحمیلی جلوه ای از شور حسینی و زنان نیز در پشت جهبه های حق علیه باطل، ترویج دهنده فرهنگ زینبی بودند.

وی افزود: امروز دشمن با همه ائتلاف ها و پیروناش جرات دست‌اندازی و تعرض به جمهوری اسلامی ایران را ندارد که از برکات ارزشمند دفاع مقدس است.

امام جمعه خاش تصریح کرد: رشد تورم و بیکاری و شکل گیری مفاسد اقتصادی سبب شده تا ما امروز شرمنده ارواح مطهر شهدا و خانواده معظم این عزیزان باشیم.

دهقان خاطر نشان کرد: وضعیت بد معیشتی و عدم نظارت و کنترل بر بازار ارزش های دفاع مقدس را نیز به چالش کشانده است.

وی در این خصوص گفت: دولتمردان و مسئولین اجرایی و نظارتی باید اقدامات جدی و عملی لازم را در دستورکار قرار دهند و در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید حرکت نمایند.

حجت‌الاسلام دهقان بازگشایی همزمان مدارس،دانشگاه ها و حوزه علمیه با هفته دفاع مقدس را عامل بالندگی جوانان و نوجوانان دانست و گفت: قشر جوان جامعه باید در مسیر کاوش علوم،دشمن شناسی و توجه به اقتصاد مقاومتی بیش از پیش در تلاش باشند.

امام جمعه خاش یاد آور شد: برای جلوگیری از تحریف ارزش های دفاع مقدس برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۸ سال جنگ تحمیلی برای نسل امروز بویژه دانشگاهیان ضروری است.

وی همچنین افزود: اهانت روزنامه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام اهانتی نابخشودنی است.

انتهای خبر/۷۶۷۴