دیدار و گفتگوی صمیمی شهردار خاش با  مدیر کمیته امداد امام خمینی خاش

به گزارش مجله خبری بیرک به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری خاش رییس اداره کمیته امداد امام خمینی به همراه جمعی از مسئولین  کمیته با شهردار و رییس شورای شهر دیدار و گفتگو کردند .

شهردار خاش در ابتدای این دیدار از نیروهای این نهاد به عنوان افرادی پرتلاش وصادق نام برد و گفت:نام کمیته امداد بر گرفته از نام بزرگ بنیان گذار انقلاب می باشد و ما نیز وظیفه داریم در خور نام این اداره فعالیت و همکاری نمائیم.

دیدار و گفتگوی صمیمی شهردار خاش با مدیر کمیته امداد امام خمینی خاش

دیدار و گفتگوی صمیمی شهردار خاش با مدیر کمیته امداد امام خمینی خاش

تمندانی در ادامه تصریح کرد: کمیته امداد می تواند بسیاری از نیازمندیهای افراد اجتماع را برطرف نماید که این امر میتواند از بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی جلوگیری نماید .

وی با بیان وجود همکاری خوب بین شهرداری و کمیته امداد شهرستان خاش افزود :شهرداری آمادگی دارد در همه زمینه های فرهنگی ،اجتماعی و هنری با این اداره همکاری نماید و بسیاری از مشکلات شهری را برطرف نماید .

منصور ایرندگانی مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خاش  از حضور پررنگ شهرداری در شهر خاش گفت و افزود: خوشحالیم امروز سکان هدایت شهرداری به دست فردی عمل گرا و جهادی افتاده است و شاهد رونق شهرخاش می باشیم .

ایرندگانی از مدیریت شهری به عنوان یک مدیریت بسیار سخت و مشکل نام برد و تصریح کرد:همه مردم و مسئولین وظیفه دارند به نوعی همراه و همیار مجموعه شهرداری باشند و خود را از این مدیرت جدا نبینند و در راه کمک به این نهاد تلاش نمایند .

وی گفت: مدیرانی در شهرستان در حال خدمت به شهروندان هستند که از بهترین و والاترین نیروهای شهرستان می باشند که نوع جنس و فعالیتشان بر اساس ایثار وایثارگریست.

مدیر کمیته امداد خاش با بیان مشارکت خوب بین شهرداری و کمیته امداد  افزود: مشارکهای مردمی و اداری در همه مجموعه ها لازم می باشد و اگر این امر نباشد ادارات بی روح خواهند شد .

وی در پایان تصریح کرد: مشکلات زمانی از بین می روند که همدلی و همراهی در مجموعه های اداری و کارکنان وجود داشته باشد
در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر خاس در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد کمیته امداد ، فعالیت های این نهاد را مثبت و در جهت خدمت به محرومین جامعه دانست.

 بهزاد بهادری رییس شورای شهر خاش گفت: ادارات دولتی فقط باید خدمت به شهروندان را لوحه کار های خود قرار دهند و از ورود بحثهای سیاسی به ادارات جلوگیری نمایند زیرا اگر این مباحث وارد ارگانهای دولتی شود قطعا شکست هر ارگان و نهادی را در پی خواهد داشت .

وی افزود : نگاه و دید شهرداری کمک به شهروندان می باشد و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و باید گفت به تنهائی نیز هیچ مشکلی برطرف نخواهد شد.

بهادری برای همکاری و تعامل با کمیته‌ امداد اعلام آمادگی کرد واز شهرداری خواست همه ساله ردیف اعتباری خاص برای محرومین در بودجه سالیانه در نظر بگیرد

گزارش : امیرحمزه ریگی