نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان،کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شاخص دو بانده شدن جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان بخصوص خاش بسیار پایین است گفت: پایین بودن شاخص های دو بانده سازی جاده‌ها در استان باعث شده است که هر روز شاهد بروز خسارات مالی و جانی در این مسیرها برای مردم باشیم.

علی کرد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سرحد اظهار داشت: شاخص دوبانده کردن جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان بخصوص خاش بسیار پایین بوده و این موضوع باعث شده است که هر روز شاهد بروز خسارات مالی و جانی در این مسیرها برای مردم باشیم.

نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش های نصرت‌آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تلاش و برنامه ریزی ها براین است که در مجلس دوازدهم برای تکمیل پروژه‌های بهسازی، ایمن‌سازی و دوبانده کردن راه‌های حوزه انتخابیه ماده ۲۳ را از سازمان برنامه و بودجه اخذ شود.

وی اذعان داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه های عمرانی و احداث باند دوم محور زاهدان-خاش، زاهدان-میرجاوه و خاش-ایرانشهر ازجمله مهم ترین برنامه های پیش رو در این دوره است.

کرد با اشاره به اینکه پیگیری آغاز عملیات اجرایی احداث محور دوم خاش-سراوان و خاش-میرجاوه را نیز در دستور کار است گفت: دو محور خاش- سراوان و خاش – میرجاوه از جمله محورهای مواصلاتی و ترانزیتی مهم حوزه شهرستان خاش محسوب می‌شوند.

نماینده مردم خاش،میرجاوه و تفتان با بیان اینکه راه های مواصلاتی حوزه خاش در محور ترانزیتی جاده‌های چابهار به میلک و چابهار به مرکز کشور قرار گرفته است گفت : میزان تردد در جاده های مواصلاتی خاش زیاد بوده و بار ترافیکی سنگینی در آن حاکم است و لذا رسیدگی به وضعیت راه‌های حوزه انتخابیه در اولویت برنامه ها قرار دارد.

علی کرد ضمن ابراز امیدواری در خصوص پیگیری و حل مشکلات حوزه انتخابیه شهرستان خاش گفت: تمرکز و تلاش ها بر این است تا با پیگیری های مجلس و همکاری دولتمردان و اخذ ردیف بودجه و اعتبارات در حوزه‌های مختلف مشکلات مردم حوزه انتخابیه مرتفع گردد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مسوولان شهرستانی، استانی و کشوری موظفند نسبت به مطالبات مردمی پاسخگو باشند و از فرصت های در موجود برای رفع مشکلات و خدمت رسانی شایسته به مردم بهره جویند.

انتهای پیام/۷۶۷۴