لزوم توجه به بخش ها و مناطق در حاشیه /ویژه برنامه جشن انقلاب در بخش ایرندگان برگزار می شود

توصیه ای که به فعالان عرصه فرهنگی و هنر داریم این است که برنامه هایشان را متمرکز و منحصر به یک نقطه نکنند چون ما بعنوان افسران جنگ نرم باید حرکات سنجیده و حساب شده انجام بدهیم .

تیمور کرد زابلی در گفتگو با خبرنگار بیرک اظهار داشت : فعالیت های حال حاضر دشمنان اسلام و انقلاب به گونه ای است که ما باید به فکر حاشیه ها و بخش ها باشیم چون براساس بررسی های که انجام داده ایم در استان ما بخش ها و مناطق در حاشیه مظلوم مانده و فعالیت های فرهنگی و هنری خاصی در آن صورت نگرفته است.

تیمور کرد زابلی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش افزود : توصیه ای که به فعالان عرصه فرهنگی و هنر داریم این است که برنامه هایشان را متمرکز و منحصر در یک نقطه نکنند چون ما بعنوان افسران جنگ نرم باید سنجیده و حساب شده عمل کنیم .

وی گفت : با عرض تاسف بخشداران، دهیاران و شوراها کمتر به برنامه های فرهنگی و هنری توجه دارند و متاسفانه دیر یا زود ضربه آن را خواهیم خورد.

وی خاطر نشان کرد : اکنون با وجود وسایل ارتباط جمعی و همچنین تهاجم فرهنگی  نیاز به حرکت نظامی دشمن نیست ، ما هم باید دفاع کنیم و حتی حرکات هجومی هم باید داشته باشیم زیرا که حمله بهترین دفاع است.

تیمور کرد گفت : در بین مردم باید روشنگری انجام داد و آرمانهای نظام و رهبری را یادآوری کنیم چرا که جوانان خونها دادند.

وی گفت: باید بدانیم هدف از انقلاب چه بوده و وظیفه ما چیست . جا دارد همه یک دل و یک رنگ و یک زبان در مراسمات انقلابی حضور بهم برسانیم تا با حضور در مراسمات دهه مبارکه فجر و در آخر با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی در دهان یاوه گویان بکوبیم .

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان خاش

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش در ادامه ی گفتگو با خبرنگار ما گفت : به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ، ویژه برنامه های متنوعی در خاش خواهیم داشت .

وی گفت : از جمله برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد ،برنامه محفل قرآن در شانزدهم بهمن می باشد که ساعت هشت صبح در حسینیه صاحب الزمان شهر خاش برگزار می شود .

وی افزود : ۱۸ بهمن دو ویژه برنامه خواهیم داشت که ساعت ۹ صبح برنامه جشن انقلاب در روستای ده قلعه بخش ایرندگان و ساعت ۱۸:۳۰ همان روز برنامه جشن و شعر انقلاب در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت : از تمامی مردم شریف و انقلابی شهرستان خاش دعوت بعمل می آید تا با حضور در این ویژه برنامه ها ، گرمابخش این محافل باشند .