نماینده مردم شهرستان های خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی در بخش پشتکوه شهرستان خاش خبر داد.

اسماعیل حسین زهی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار آوای سرحد اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان چهارمین زمین چمن مصنوعی حوزه انتخابیه شهرستان های خاش ، میرجاوه و تفتان در روستای گزو از توابع بخش پشتکوه شهرستان خاش تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی افزود: پیرو مطالبات مردمی و در راستای خدمت به جامعه روستایی، توسعه زیرساخت های ورزشی، تامین ارتقای سلامت مردم و ایجاد و توسعه شور و نشاط اجتماعی افزایش سرانه فضاهای ورزشی در دستور کار است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با هدف گسترش ورزش در سطوح مختلف جامعه و افزایش سرانه ورزشی در روستاهای فاقد فضای ورزشی در طی هفته اخیر ۴ زمین چمن مصنوعی در روستاهای حسن آباد انده شهرستان میرجاوه ،کاواری بخش گوهرکوه شهرستان تفتان و روستاهای چاه سم بخش مرکزی و گزو بخش پشتکوه شهرستان خاش نصب وبه بهرداری رسیدند.

حسین زهی تاکید کرد: تلاش برای فراهم آوردن زیرساخت های ورزشی و توسعه سطح ورزش در مناطق مختلف شهری و روستایی از جمله اهداف مهم و مد نظر در حوزه ورزش است.انتهای پیام/۷۶۷۴

انتهای پیام /۷۶۷۴

گفت و گو: مصباح ایرندگانی