اسماعیل حسین زهی نماینده خاش

نماینده حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز احداث بیمارستان ۳۲۰ تخت‌خوابی خاش از وزارت خانه اخذ شده و اقدامات مربوط به جانمایی آن امروز انجام شد.

اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار آوای سرحد اظهار کرد: پیرو مطالبات مردمی برای ارتقاء و توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان خاش، مجوز احداث بیمارستان جدید ۳۲۰ تخت خوابی در خاش اخذ شد و امروز بهمراه مسئولان وزارت بهداشت و درمان استان و شهرستان جانمایی احداث انجام گرفت.

حسین زهی ادامه داد: زمینی که برای احداث این بیمارستان مشخص شد در کیلومتر ۳ جاده خاش به ایرانشهر شرایط احداث بیمارستان جدید را داشته و با توجه به موقعیت مناسب و وسعت بالای زمین در آینده امکان توسعه به مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی را دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: امروز روز خوش یمن و مبارکی برای مردم شریف شهرستان خاش بود و با دعای خیر مردم منطقه ۴ پروژه بزرگ بهداشت و درمان در شهرستان استارت زده شد و همزمان با جانمایی بیمارستان جدید ۳۲۰ تخت خوابی، جانمایی جهت نصب دستگاهMRI، جانمایی و مجوز افزایش ۱۰۰ تخت خوابی بیمارستان امام خمینی انجام و ۳ دستگاه دیالیز برای حوزه بهداشت و درمان شهرستان تامین شد.

انتهای پیام/