فرمانده سپاه خاش، علی ثمره حسینی
سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی

فرمانده سپاه خاش گفت: به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خاش بیش از ۳۰ عنوان ویژه‌ برنامه با شعار محوری‌ «بسیج پاره تن مردم» برگزار می‌شود ‌.

به گزارش آوای سرحد، سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: با گذر زمان به دور اندیشی و تفکر ناب حضرت امام (ره) در جهت تشکیل بسیج مستضعفان که سازمانی کاملا مردمی است بیشتر پی میبریم.

وی با بیان اینکه تحقق مردم سالاری دینی یکی از مهم ترین اهداف بسیج است گفت: اوج حرکت بسیج در دوران دفاع مقدس بود که مردم در قالب گروه های بسیج ایثار و ایستادگی خود را بنمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه خاش با اشاره به خدمات بسیج در طول سال های گذشته افزود: یکی از مهم ترین اقدامات بسیج در شهرستان خاش تلاش برای مقابله با کرونا بود که در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همراه و هماهنگ با سایر دستگاه های اجرایی به کمک شبکه بهداشت و درمان رسید.

وی در این خصوص خاطر نشان کرد: از دیگر خدمات بسیج در خاش میتوان به تلاش برای فرهنگ سازی و ارتقاء آگاهی بخشی عمومی برای مقابله با کرونا، توزیع ۷ هزار بسته معیشتی طی رزمایش کمک مومنانه، توزیع گسترده ماسک در شهرستان، کمک به تامین امنیت محلات در قالب طرح گشت های محله محور و رضویون با کمک نیروی انتظامی اشاره کرد.

ثمره حسینی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ گروه جهادی بسیج در حوزه های مختلف در حال فعالیت هستند گفت: بنای کار براین بوده تا هر یک از گروه های جهادی در حوزه های مختلف در روزهای هفته بسیج در یکی از مناطق یک اقدام و خدمت را به مردم ارائه نمایند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش اذعان داشت: به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خاش بیش از ۳۰ عنوان ویژه‌ برنامه با شعار محوری«بسیج پاره تن مردم» برگزار می‌شود ‌.

وی تشریح کرد: برپایی نمایشگاه عرضه محصولات بومی برای حمایت از تولیدات بومی،توزیع رایگان ۵۰ هزار ماسک ، اجرای رزمایش کمک مومنانه، اعزام گروه های جهادی، برگزاری ویژه‌ برنامه آبروی محله افتخار کوچه، برپایی میز خدمت در محلات آسیب خیز و و حاشیه شهر،توزیع نوشت افزار در بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری،گروه سرود ، تئاتر و مسابقات متنوع از جمله مهم ترین عناوین ویژه‌ برنامه های هفته بسیج در شهرستان خاش است.

این مسوول افزود: در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون سالم و تأمین کمبود های بانک خون استان این آمادگی وجود دارد تا درصورت استقرار اکیپ سیار انتقال خون بسیجیان خاشی در تمامی روز های هفته بسیج این کار خیر را تداوم بخشند.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های روشنگری و بصرتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شرکت در ویژه برنامه های قرارگاه فضای مجازی، برگزاری ویژه‌ برنامه های ورزشی ،برگزاری اردوهای فرهنگی، تشکل هیات اندیشه ورز ،توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و…. نیز از دیگر ویژه برنامه های برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

گزارش: احسان ایرندگانی