۱۱ طرح عمرانی رفاهی با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در این بخش به افتتاح و بهره‌برداری رسید. تصویر : قنات روستای نابهری

بخشدار ایرندگان گفت: بیش از ۳۸ طرح عمرانی رفاهی با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در این بخش به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

عنایت الله ایرندگانی گفت‌وگو با آوای سرحد اظهار داشت: با حضور شورای اداری بخش و شهرستان در پنجمین روز از دهه مبارکه فجر ۵ پروژه در قالب ۳۸ طرح کشاورزی، عمرانی و رفاهی در بخش ایرندگان افتتاح شد.

وی افزود: ۳۰ واحد مسکونی در قالب طرح های بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال در مناطق مختلف این بخش افتتاح و به بهره برداری رسید.

ایرندگانی تصریح کرد: اجرای طرح مرمت و بازسازی قنات کشاورزی و اجرای کانال آبیاری عمومی با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، راه اندازی و افتتاح طرح استخر پرورش ماهی نابهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، راه اندازی طرح پرورش زنبور عسل ، افتتاح و توسعه شبکه برق روستای اسپه و حفر و تجهیز چاه آب شرب روستای زردیان از جمله پروژه های عمرانی رفاهی این بخش بود که به بهره‌برداری رسید.

بخشدار ایرندگان خاطر نشان کرد: ۳۸ طرح عمرانی رفاهی با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در این بخش به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

گفتگو : احسان ایرندگانی