کمپین نه به اعتیاد

تعدادی از جوانان خاشی با همراهی هلال احمر با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری و مبارزه با معضل مواد مخدر کمپین “نه به اعتیاد” به راه انداختند.

به گزارش آوای سرحد جلال هاشم زهی با اعلام این خبر افزود: کمپین نه به اعتیاد امروز با هدف فرهنگ سازی پیشگیری و مبارزه با معضل اعتیاد در شهرستان خاش تشکیل شد.

وی ادامه داد: این کمپین ها با هدف فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت جامعه خصوصاً جوانان در راستای مبارزه و پیشگیری از اعتیاد تشکیل شده است.

هاشم زهی تصریح کرد: تلاش و مشارکت همگانی از فاکتور های مهم و اساسی در مبارزه و پیشگیری از این پدیده شوم محسوب می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه هدف این کمپین بسیار گسترده است، گفت: آحاد مختلف مردم همچون، هنرمندان، فعالان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، کارمندان، کسبه و سایر افراد حاضر در جامعه هدف این کمپین است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش اذعان داشت: مبارزه با این پدیده شوم نباید به هفته مبارزه با اعتیاد ختم شود، برگزاری همایش ها و ویژه برنامه های مفید و متنوع همشهریان را از خطرات مصرف مواد مخدر آگاه می‌سازد.

وی افزود: امیدداریم تا با همکاری اقشار مختلف مردم، افراد تاثیرگذار در جامعه و نهادهای مختلف خصوصا انجمن ها و سازمان های مردم نهاد گام های مثبتی در جهت پیشگیری و مبارزه با اعتیاد برداریم.

انتهای پیام/