کاروان سلامت هلال احمر

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش از استقرار کاروان سلامت این جمعیت در مناطق عشایری و کم برخوردار شهرستان تفتان خبر داد.

جلال هاشمزهی در گفت‌وگو با آوای سرحد اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با هدف خدمت‌رسانی و ارتقاء سطح سلامت خانواده‌ها کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر با همکاری تیپ ۲۸۸زرهی و خیرین جمعیت از محلات عشایری ،محروم و کم‌برخوردار شهرسازی تفتان سرکشی کردند.

وی افزود: این کاروان‌ها تبلور خدمت‌رسانی صادقانه و تلاش خالصانه داوطلبان هلال‌احمر است که با پشتکار همواره در امر کمک به بیماران نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت خدمات داوطلبانه را با اهداف بشردوستانه و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی به همنوعان و اقشار نیازمند جامعه ارائه می‌دهند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش تصریح کرد: به همت جمعیت هلال احمر، تیپ ۲۸۸زرهی و خیرین جمعیت، کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاش با هدف کمک به بیماران نیازمند و ارتقای سطح سلامت خانواده‌ها به مناطق عشایری محروم و کم‌برخوردار شهرستان تفتان اعزام شد‌.

هاشمزهی در این خصوص افزود: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در روستای عشایری علی آباد چاهوک استقرار پیدا کرده و اکنون بیماران مناطق عشایری حاشیه تفتان
از خدمات دارو و ویزیت رایگان بهره مند هستند.

وی با اشاره به برودت هوا در مناطق و دامنه کوه تفتان گفت: با توجه به سردی شدید هوا در مناطق و دامنه کوه تفتان در میان کودکان این روستاها البسه گرم و کاپشن نیز توزیع شد.