مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ زندانی جرائم غیرعمد این استان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان هستند.

به گزارش آوای سرحد ؛ سید عبدالحسین سجادی اظهارداشت: از مجموع این افراد ۱۳ نفر در زاهدان، ۱۰ نفر زابل، پنج نفر سراوان، چهار نفر ایرانشهر و هشت نفر در چابهار چشم انتظار کمک خیران هستند.

وی گفت: از این تعداد یک نفر به دلیل تصادف شبه عمد، ۲۴ نفر مهریه و ۱۴ نفر به علت محکومیت مالی در زندان تحمل حبس می‌کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون پنج زندانی جرائم غیرعمد شامل سه نفر مهریه و ۲نفر به دلیل محکومیت مالی با پرداخت ۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال کمک ستاد دیه استان و کشور از زندان‌ زاهدان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی به جشن های گلریزان نیز اشاره کرد و گفت: امسال همزمان با سراسر کشور ۲۷ جشن گلریزان از ابتدای ماه مبارک رمضان از سوی ستاد دیه سیستان و بلوچستان برگزار شد که در مجموع سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین به حساب این ستاد واریز و همچنان ادامه دارد.

سجادی افزود: سال گذشته ۲۰۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده امسال نیز ۴۵ زندانی غیرعمد استان به آغوش خانواده های خود بازگردند.

وی اظهار داشت: شماره حساب‌ ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک‌اندیش است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا