مدافعان سلامت خاش و تفتان تجلیل شدند

همایش تجلیل از مدافعان سلامت خاش و تفتان همزمان با ششمین روز گرامیداشت هفته سلامت با حضور شماری از مسئولان، مدیران و کادر بهداشتی و درمانی برگزار شد.

به گزارش آوای سرحد فرماندار شهرستان خاش در این همایش با تبریک هفته سلامت و تقدیر از زحمات کادر سخت‌کوش بهداشت و درمان گفت: معیشت و سلامت دو رویکرد ارزشمند دولت هستند.

صاحب‌گل صالحی گفت: امروز اگر در ارتقای شاخص های سلامت به ویژه مدیریت و کنترل کرونا موفقیتی حاصل شده، مدیون خدمات مدافعان و ایثارگران سلامت هستیم.
وی افزود: اهتمام جهادی حوزه بهداشت و تعاملات بین بخشی در واکسیناسیون کرونا یکی از دلایل مدیریت کرونا در این منطقه است.

فرماندار خاش تصریح کرد: علاوه بر نقش تمامی اقشار، ارگان ها، سازمان های مردم نهاد، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش دو رکن اصلی و همگام در افزایش سواد سلامت جامعه هستند

سرپرست فرمانداری شهرستان تفتان نیز در تجلیل از خدمات ارزنده مدافعان سلامت بیان کرد: در طول هفته سلامت، فرصتی فراهم شد تا دستاوردهای شاخص خانواده بزرگ بهداشت و درمان در کنار مدیریت بحران بیماری کرونا، بازگو شود. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش و تفتان نیز با تبریک هفته سلامت و تقدیر از تلاش شبانه روزی نیروهای بهداشت و درمان اظهار کرد: هفته سلامت فرصتی مغتنم برای تبیین ارزش بهداشت و سلامت و تجلیل از نیروهای سختکوش در حیطه های مختلف ستادی و محیطی  سلامت و تقویت همکاریهای بین بخشی در آگاهی بخشی عمومی، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ سلامت به عنوان تکلیف شرعی و اجتماعی‌سازی سلامت به عنوان یک ضرورت است.

کرد افزود: در مدیریت بیماری کرونا کادر بهداشت و درمان و تیم مدیریتی، فنی و پشتیبانی همه و همه در کنار هم صادقانه و خالصانه نسبت به آموزش، رهگیری و مراقبت بیماران و خانواده آنها، تشخیص و غربالگری بیماری، درمان، واکسیناسیون و غیره اهتمام ورزیدند و این فداکاری ها به هیچ وجه فراموش نخواهد شد. 

در پایان این مراسم خدمات مدافعان سلامت با لوح سپاس و هدایا مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/۳۲۱۴

خبرنگار : احسان ایرندگانی