فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۵۰ تن روغن خوراکی قاچاق، در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش آوای سرحد به نقل از خبرگزاری فارس سردار احمد طاهری اظهار داشت: روز گذشته در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاق کالاهای اساسی و اقلام ضروری مردم، مأموران انتظامی شهرستان های “زاهدان” و “ایرانشهر” هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی سطح حوزه خود موفق به کشف مقادیری قابل توجه روغن خوراکی قاچاق شدند.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان زاهدان ظهر دیروز هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محور “بم -زاهدان” به ۳ دستگاه کامیون باری مشکوک، که پس از توقیف و بازرسی از آنها، مقدار ۳۰ تن روغن خوراکی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر عصر روز گذشته موفق شدند در بازرسی از یک دستگاه تریلی در محور مواصلاتی “بم -ایرانشهر ” ۲۰ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کنند.

سردار طاهری با بیان اینکه روز گذشته در مجموع ۵۰ تن روغن خوراکی قاچاق کشف شده است بیان داشت: ارزش اقلام قاچاق کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این رابطه ۴ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی در پایان با اشاره عزم جدی پلیس استان در مقابله با  قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای خبر/