مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور که به میزبانی استان سیستان و بلوچستان در سالن امام علی (ع) زاهدان از ۲۹ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده بود با درخشش بوکسورهای سیستان و بلوچستان به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری آوای سرحد در این دوره از مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور که با حضور بیش‌از ۳۰۰ ورزشکار از سراسر کشور و بوکسورهای مطرح منجمله محمد عمران سوریزایی در وزن ۴۸کیلوگرم ،مصطفی ریگی در ۵۱ کیلوگرم ، دانیال شه بخش در وزن ۶۱ کیلوگرم و مسلم مقصودی در ۷۱ کیلوگرم نمایندگان سیستان و بلوچستان در این دوره مسابقات بودند.

محمد عمران سوریزائی نماینده وزن ۴۸ کیلوگرم بوکس سیستان و بلوچستان در رقابتهای انتخابی تیم ملی، با قبول شکست مقابل نماینده خوزستان به کسب مدال نقره رضایت داد و نایب قهرمان شد.

مصطفی ریگی و مسلم مقصودی در اوزان خود طی روز پایانی مسابقات پس از درخشش در مقابل حریفان خود به مدال طلا دست یافتند .

دانیال شه بخش بکسور مطرح کشور ،اهل سیستان و بلوچستان نیز در آخرین بازی از این دوره مسابقات با شکست حریف خود نیز توانست سومین طلای سیستان و بلوچستان را نیز کسب کند.

بوکسورهای پر تلاش سیستان و بلوچستان با کسب ۳ طلا و یک نقره در این دوره از مسابقات با کسب رتبه نخست کشوری به کار خود پایان دادند و توانستند شادی را برای مردم استان به ارمغان بیاورند.

گفتنی است این دوره از مسابقات بزرگترین رویداد بوکس کشور بود که استان سیستان و بلوچستان میزبانی آن را بر عهده داشت.

انتهای پیام/۷۶۷۴