ستاد ساماندهی جایگاه های عرضه سوخت خاش، صاحب گل صالحی، فرماندار خاش

جلسه ستاد ساماندهی جایگاه های توزیع و عرضه سوخت شهرستان با حضور اعضای ستاد و متصدیان جایگاه‌های توزیع و عرضه سوخت خاش برگزار شد.

به گزارش آوای سرحد، پس از به وجود آمدن صف های طویل بنزین در جایگاه های سوخت شهرستان خاش، عصر امروز (پنجشنبه) ستاد ساماندهی جایگاه های توزیع و عرضه سوخت شهرستان با حضور اعضای ستاد و متصدیان جایگاه‌های توزیع و عرضه سوخت به ریاست‌ فرماندار خاش تشکیل جلسه داد.

مطابق مصوبات این ستاد مقرر گردید که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خاش با همکاری جایگاه داران به منظور پایش و جلوگیری از تکرار سوخت گیری خودرو ها نسبت به طراحی نرم افزار ثبت پلاک اقدام نماید.

همچنین راه اندازی صفحه مجازی در یکی از شبکه های اجتماعی با استفاده از ظرفیت های محلی و ارتباط متصدیان جایگاه ها و شرکت نفت با ارسال روزانه و برخط شماره پلاک های ثبت شده و pan خودروها و رصد پلاک های تکراری با مدیریت شرکت نفت و متصدی جایگاه وحدت از دیگر مصوبات ستاد ساماندهی جایگاه های توزیع و عرضه سوخت بوده است.

در این جلسه مقرر گردید نسبت به نصب دوربین مداربسته با آی‌پی اختصاصی‌ و سخت افزار ذخیره سازی با حجم بالا در جایگاه های عرضه که دسترسی‌ برخط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خاش داشته باشد اقدام صورت پذیرد.

مطابق مصوبه این جلسه، جایگاه عرضه سوخت سرحد موظف به بازگشایی لاین سوخت گیری ویژه مسافرین و پلاک های شهرستانی و خودروهای اداری دارای ماموریت می باشد.

برنامه ریزی و پشتیبانی مناسب شرکت نفت مبنی بر رفع نقص نازل های معیوب و قرارگرفتن آنها در چرخه سوخت گیری دراسرع وقت، استقرار نیروی انتظامی در جایگاه سرحد از ساعت ۱۸تا۱۲بامداد جهت انتظام بخشی امور و عدم عرضه سوخت به خودروها در ظروف و‌ مخزن های غیر استاندارد و معرفی متخلفان به مراجع نظارتی با استفاده از دوربین های مداربسته توسط شرکت نفت با همکاری جایگاه داران، و برخورد قاطع و بازداشت متخلفان و برهم زنندگان نظم از مهمترین مصوبات امروز ساماندهی جایگاه های توزیع و عرضه سوخت شهرستان خاش بوده است.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش در گفت و گو با خبرنگار آوای سرحد اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده مشکل ازدحام صف های بنزین در خاش برطرف شود.

وی افزود: تذکرات لازم جهت حل مشکل صف های بنزین در خاش به متصدیان جایگاه ها بصورت حضوری مورد ابلاغ قرار گرفت و از روزهای آینده وضعیت توزیع سوخت روند مطلوبی خواهد شد.

فرماندار خاش تاکید کرد: از شب گذشته آرامش به صف های توزیع بنزین در خاش برگشته و از حیث توزیع سوخت در روزهای آتی مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/۳۲۱۴