تصویر: عملیات امداد و نجات واژگونی خودرو سنگین تریلی در محور خاش به ایرانشهر

رییس جمعیت هلال احمر خاش گفت: واژگونی خودرو سنگین تریلی در محور خاش به ایرانشهر حادثه آفرین شد و یک فوتی و دو مصدوم به همراه داشت.

جلال هاشمزهی در گفت‌وگو با آوای سرحد اظهار داشت: عصر امروز پس از واژگونی یک دستگاه خودرو سنگین تریلی در محور خاش به ایرانشهر مرکز ستاد EOC جمعیت هلال احمر استان حادثه را به پایگاه امداد و نجات شهید دشتی خاش اعلام کرد.

وی افزود: به محض اطلاع از رخداد حادثه یک تیم سه نفره از نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان بهمراه خودرو و ست نجات به محل مورد نظر اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر خاش تصریح کرد: این عملیات که حدوداً دو ساعت بطول انجامید و سه حادثه دیده به همراه داشت .

هاشمزهی با بیان اینکه خودرو در این حادثه پس از واژگونی شعله ور شد و یک فوتی نیز بهمراه داشت گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان خاش توانستند عملیات راهسازی یکی از مصدومان گرفتار در خوردو را با موفقیت انجام دهند.

وی افزود: مصدوم پس از راهسازی از خودرو جهت دریافت خدمات درمانی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

جلال هاشمزهی بیان داشت: شماره تلفن ۱۱۲ در ایران تحت عنوان شماره ملی امداد و نجات معرفی شده و به صورت رایگان در دسترس مردم بوده و با تمامی خطوط تلفن ثابت و یا همراه می توان با آن تماس گرفت، شهروندان در شرایط اضطراری می توانند برای درخواست کمک و یا دریافت خدمات تخصصی و امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام /۷۶۷۴

گفت و گو: مصباح ایرندگانی