کمیسیون تنظیم بازار خاش

فرماندار خاش در کمیسیون تنظیم بازار خاش با اشاره به عملکرد تنظیم بازار شهرستان و بررسی آن تصمیماتی جهت اجرا و اقدام به اعضا ابلاغ نمود.

به گزارش آوای سرحد، در کمیسیون تنظیم بازار خاش به ریاست‌ فرماندار خاش، با اشاره به عملکرد تنظیم بازار شهرستان، تصمیماتی جهت اجرا و اقدام به اعضا ابلاغ شد.

مطابق جلسه کمیسیون تنظیم بازار مصوب گردید که تامین کالاهای اساسی و ومورد نیاز شهروندان مورد توجه جدی قرار گیرد.

همچنین مصوب گردید نظارت ها تشدید و با حضور گشت های مشترک بصورت روزانه از واحدهای صنفی بازدید وبا متخلفان برخورد جدی و قاطع صورت گیرد و نوع تخلف و میزان جرائم از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسانده شود.

مطابق مصوبات این کمیسیون مقرر گردید که نظارت بر تولید ،تامین و توزیع مرغ بصورت مستمر انجام گرفته و و هرگونه توزیع مرغ در فروشندگی ها ضمن اطلاع رسانی به شهروندان برا اساس قیمت تعیین شده صورت پذیرد.

همچنین مقرر گشت بر اساس مصوبات قبلی این کمیسیون مبنی بر راه اندازی میدان میوه و تره بار، برنامه ریزی و اقدام عاجل جهت اجرایی شدن این مصوبه انجام گیرد.

قابل ذکر است، شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در میان اصناف می‌توانند جهت اعلام تخلفات با سامانه ۱۲۴ تماس گرفته تا در اصرع وقت توسط مراجع مربوطه رسیدگی صورت پذیرد.

به گزارش آوای سرحد مطابق گفته صاحب گل صالحی فرماندار خاش، تاکنون ۷۶۴ مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته و ۴۳ فقره تخلف در خاش به ارزش ۲۰ میلیارد ریال ثبت گردیده است.

انتهای پیام/