عبدالوهاب شهنواز
عبدالوهاب شهنواز

مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: این اولین سال است که قبل از بازگشایی مدارس ۱۰۰ درصد کتب تحصیلی دانش آموزان را تحویل گرفته ایم و تا کنون ۹۵ درصد از آن جهت توزیع به مدارس تحویل داده شده است.

عبدالوهاب شهنواز در گفتگو با خبرنگار آوای سرحد اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس یک سری اقدامات در راستای آمادگی مطلوب مدارس در همه مقاطع تحصیلی تحت عنوان پروژه مهر را داریم که در این پروژه کلیه اقدامات بازگشایی مدارس از قبیل جلسات و برنامه ریزی ها، تجهیز ، ساماندهی نیروها، تبلیغ، توجیه و اطلاع رسانی ها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین شعار نویسی، دیوار نویسی بیرون و داخل مدارس و کلاس ها، پویا سازی فضای مداری و ایمن سازی تجهیزات مدرسه و بازدید های میدانی از جمله اقدامات صورت گرفته تحت عنوان پروژه مهر در شهرستان خاش بوده است.

شهنواز تصریح کرد: ایجاد موکب های زائرین ابا عبدالله الحسین شامل ۶ موکب شبانه روزی و دو موکب بین راهی کارواندر و مسجد ابوالفضل و همچنین ایجاد ایستگاه صلواتی، توزیع بسته های غذایی، فضا سازی مدارس و پخت و توزیع حلیم از اقدامات صورت گرفته در حوزه پرورشی آموزش و پرورش خاش در ایام اربعین بوده است.

وی گفت: پیش از آغاز سال تحصیلی جدید یک خوابگاه شبانه روزی دخترانه با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال در روستای شریف آباد افتتاح و کلنگ احداث یک سالن ورزشی در دشت آبخوان شهرستان خاش بر زمین زده شد و همچنین فضای آموزشی خیری شش کلاسه(زنده یاد محسن سعیدی) در جلال آباد هواشناسی خاش افتتاح گردید.

شهنواز با بیان اینکه در سال های گذشته توزیع کتاب دستکم ۲۰ روز از ماه مهر را از ما می‌گرفت افزود: این اولین سال است که قبل از بازگشایی مدارس ۱۰۰ درصد کتب تحصیلی دانش آموزان را تحویل گرفته ایم و تاکنون بیش از ۹۵ درصد آن جهت توزیع به مدارس تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: مطابق برنامه‌ریزی های صورت گرفته برنامه جشن غنچه ها در روز چهارشنبه مورخ سی ام، جشن عاطفه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سی و یکم شهریورماه و ویژه برنامه شروع سال تحصیلی جدید را در روز دوم مهر خواهیم داشت.

انتهای پیام/۳۲۱۴