نادر ابراهیمی بخشدار مرکزی تفتان

جلسه محوری ستاد خدمات سفر و نوروز بخش مرکزی تفتان با حضور بخشدار دهیاران این بخش با هدف ایجاد فضاهای سنتی در قالب نوروزگاه برگزار گردید.

به گزارش آوای سرحد ، بخشدار مرکزی تفتان در این جلسه ضمن اشاره به خلق حماسه ۲۲ بهمن و تقدیر و تشکر از دهیاران و دست اندر کاران این حماسه اظهار کرد: بخش مرکزی شهرستان تفتان یکی از بخش های پیشرو در زمینه آماده سازی تاسیسات، ابنیه و اقامتگاه های بوم گردی جهت میزبانی آبرومند از میهمانان نوروزی می باشد نتیجه بخش بودن بیشتر آن تلاش دوچندان همه دست اندرکاران در حوزه های مختلف جهت شناساندن توانمندی های بخش مرکزی به میهمانان نوروزی را می طلبد.

نادر ابراهیمی ادامه داد: دهیاران بایستی تمام تلاش خود را برای ایجاد یک فضای امن و زیبا در ایام نوروز داشته باشند و از تمام ظرفیت های خود در جهت ساختن خاطره خوب برای مسافرین استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: آمادگی لازم برای اسکان مسافرین و بازدیدکنندگان توسط دهیاریها با تعیین مکان مناسب و مشخص پیش بینی گردد.

ابراهیمی تصریح کرد: دهیاران ضمن بازدید منظم از مکان های عمومی و استراحتگاهای مورد استفاده مسافرین، باید نهایت تلاش خود را در خدمت رسانی به هموطنان در این ایام انجام دهند.

انتهای پیام/