جلسه هماهنگی برنامه سلامت نوروزی واحد بهداشت محیط و حرفه ای با حضور رئیس مرکز بهداشت، مسئول واحد بهداشت محیط و بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان خاش برگزار گردید.

به گزارش آوای سرحد رئیس مرکز بهداشت در این جلسه عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه حفظ و ارتقاء بهداشت مواد غذایی و اماکن در راستای سلامت مسافران نوروزی و شهروندان است.

حمید آذریان با اشاره به اهمیت برنامه های طرح سلامت نوروزی، خواستار مشارکت حداکثری کارشناسان و بازرسان در اجرای برنامه های پیش بینی شده گردید و افزود: این برنامه از ۲۴اسفند۱۴۰۱ تا ۱۴فروردین ماه ۱۴۰۲ در قالب ۲۶تیم بازرس و شرکت ۳۱بازرس سلامت محیط و کار و همچنین بازدید از۱۱۰۰مکان کسبه،۱۲۳محل اماکن عمومی و ۸۴۲سامانه آبرسانی در طول این مدت مورد بازرسی مشترک با سایر ادارات انجام میگیرد.

آذریان از شهروندان و مسافران محترم نوروزی که هرگونه شکایت ازوضعیت بهداشت محیط مراکز تهیه ، توزیع ، فروش مواد غذایی و اماکن عمومی را به سامانه شکایت مردمی وزارت بهداشت و درمان به شماره رایگان (۱۹۰) اطلاع رسانی نمایند.

در بخشی دیگر از این جلسه، مسئول واحد بهداشت محیط شبکه نیز به تشریح جزئیات این طرح ازجمله زمان، نحوه اجرا، دستورالعملها و نحوه استفاده از تجهیزات پرتابل نمونه برداری در بازرسی ها پرداخت.

انتهای پیام/

گزارش: مصطفی ریگی