اتاق شیشه ای

به منظور پیگیری و رفع مشکلات مربوط به فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، اتاق شیشه‌ای اصحاب رسانه با مدیران اداره فرهنگ و ارشاد این استان انجام شد.

به گزارش آوای سرحد به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه ، جلسه مطالبه گری اصحاب رسانه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به همت بسیج رسانه استان با حضور مدیر و معاونان فرهنگ و ارشاد استان و مدیر بسیج رسانه سپاه سلمان برگزار شد .

در این جلسه خبرنگاران مطالبات جامعه فرهنگ و هنر استان را از علی سرگزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کرده و خواستار حل مسائل و مشکلات آنان شدند.

در طی این گفتمان، اصحاب رسانه آخرین وضعیت استاد شیرمحمد اسپندار دونلی نواز مطرح کشور و اقدامات انجام شده برای هنرمندان فرهنگ و هنر در بخش های مختلف را جویا شدند.

در ادامه بر توجه بیشتر به هنر و فعالیت‌‏‌های فرهنگی در استان، حمایت از هنرمندان و عضویت اصحاب فرهنگ و هنر در صندوق اعتباری هنر و استفاده آنان از تسهیلات هنرکارت تاکید شد.

همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران به ابهامات ایجاد شده در زمینه برگشت بودجه ارشاد به خزانه نیز توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی مطرح کرد.

رسیدگی بیشتر به انجمن های هنری و چهره های فاخر استان در رشته های مختلف موسیقی، صنایع دستی، نمایش و … از دیگر مطالبات اصحاب رسانه از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بود.

انتهای پیام/