مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: با نگاه ویژه دولت سیزدهم، اعتبارات حوزه نوسازی این استان در یک‌ساله گذشته رشد ۱۰۰درصدی داشته که البته مشارکت و همراهی خیران هم بسیار چشمگیر بوده است.

به‌ گزارش‌ آوای سرحد به نقل از ایسنا میثم لک‌زایی با تأکید بر اینکه بالاترین رقم اعتباری در حوزه فضاهای آموزشی به سیستان و بلوچستان اختصاص‌یافته است، افزود: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۶۸ کلاس درس با اعتبار ۱۶۰۸ میلیارد ریال ساخته شده که این تعداد در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ به ۸۰۱ کلاس با اعتبار ۳۵۰۶ میلیارد ریال افزایش‌یافته است.

وی ادامه داد: امسال نیز موفق شده‌ایم بیش از ۱۰۰ کلاس درس استاندارد را در هفته دولت افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان قرار دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ادامه داد: در تلاشیم در سال جاری ۱۵۰۰ کلاس درس در این استان آماده بهره‌برداری شود.

وی افزود: با توجه‌ به رشد چشمگیر جمعیت دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان در مقایسه با دیگر استان‌ها می‌توان گفت کار در حوزه ساخت‌ و ساز و تأمین نیاز کلاس درس در این استان سخت و دشوار است؛ اما با حمایت دولت و همکاری چشمگیر خیران در تلاشیم هیچ کودکی در استان به‌خاطر کمبود مدرسه از تحصیل باز نماند.

انتهای پیام/