رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی در بودجه سال ۱۴۰۲، حدود ۲ هزار و ۱۴۴ میلیارد تومان سهم این استان است.

به گزارش آوای سرحد به نقل ازایسنا مهرداد عرب اول در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان که به ریاست استاندار این استان شامگاه یکشنبه ۱۶ مهر در محل استانداری برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت مبادله موافقت‌نامه‌های و تعیین تکلیف پروژه‌هایی که نیاز به مجوز کارگروه ماده ۲۳ قانون الحاقی ۲ دارند موضوعاتی را مطرح و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در بازه زمانی یک هفته‌ای، نسبت به این دو مقوله کار را با جدیت دنبال کرده و نتیجه آن را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مورد اقدامات اجرایی و عملیاتی که باید در خصوص ریزگردهای حوزه سیستان و تثبیت آنها انجام شود نیز در این جلسه مدیر کل محیط زیست سیستان و بلوچستان گزارش مصور و مکتوبی ارائه کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: سهم اعتبارات محرومیت زدایی بودجه سال ۱۴۰۲، موضوع دیگری بود که بر اساس آن طبق جدول قانون بودجه ۱۵ هزار میلیارد تومان مجموع اعتبارات برای ۳۱ استان ابلاغ و تعیین شده که از این میزان سهم سیستان و بلوچستان در چهار حوزه راه‌های روستایی و عشایری، مسکن محرومین، آب روستایی و عشایری و مدارس ۲هزار و ۱۴۴ میلیارد تومان است.

عرب اول در ادامه تصریح کرد: این پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌های بررسی خواهد شد و پس از آن برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان در ۲ سطح ملی و استانی ابلاغ می‌شوند.

انتهای پیام/