دبیر و مسوول واحد فرهنگی و اجتماعی شورای معتمدان، سران قبایل و طوایف خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۰ نفر از بازداشتی‌های ۲ هفته اخیر در این شهرستان مورد عفو و رافت نظام اسلامی قرار گرفته و به زودی آزاد می‌شوند.

به گزارش آوای سرحد به نقل از خبرگزاری فارس بیش از ۲۰ نفر از بازداشتی‌های ۲ هفته اخیر در این شهرستان مورد عفو و رافت نظام اسلامی قرار گرفته و بزودی آزاد می‌شوند.

نوراحمد هاشمزهی اظهار کرد: با پیگیری‌های اعضای شورای معتمدان، سران قبایل و طوایف خاش مانند سردار خوبیار خان شهنوازی، حاجی دوست محمد ابراهیمی، حاجی درمحمد مرادزهی، حاجی محمدیعقوب ریگی و موافقت دادستان و رئیس دادگستری شهرستان تمام افرادی که در نا امنی‌های ۲هفته اخیر بازداشت شدند، آزاد می‌شوند.

وی افزود: در نشست مشترک خانواده‌ها و شورای معتمدان و مسوولان دستگاه قضایی با عفو و رأفت اسلامی این بازداشتی‌ها موافقت شد.

دبیر و مسوول واحد فرهنگی و اجتماعی شورای معتمدان، سران قبایل و طوایف خاش از همکاری و مردم داری رئیس دادگستری، دادستان و اعضای شورای تامین شهرستان خاش در موضوع کمک به آزادی فرزندان مردم قدردانی کرد و ادامه داد: در این شهرستان اقشار مختلف مردم و مسوولان با هم وحدت نظر دارند و هیچ فردی از بازداشت فرزندان مردم راضی نمی‌شود.

وی تاکید کرد: برقراری و حفظ امنیت و تقویت آن وظیفه‌ای همگانی بوده و تمام ارکان جامعه در کنار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی به ثبات و تحکیم امنیت در این منطقه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/