دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی دولت از معرفی جوان ترین دستیار فرماندار در استان با ۲۱ سال سن خبر داد و گفت: حلقه مفقوده شکل گیری دولت اسلامی موضوع مهم مردمی سازی هست که متاسفانه روند مشارکت مردم در امر تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و اجرا به معنای واقعی عملیاتی نشده است.

به گزارش آوای سرحد به نقل از ایرنا رضا جعفری روز شنبه در مراسم معارفه دستیار فرماندار سراوان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان ساز و کارهای تحقق این مهم مهیا شده و بر اساس بخشنامه های ابلاغی برای هر فرماندار و مدیرکل یک دستیار مردمی آگاه به شرایط منطقه ماموریتی خود و از جنس مردم و با روحیه جهادی انتخاب می شود که تاکنون در شهرستان های هامون، هیرمند و خاش معارفه شده‌اند.

وی ادامه داد: این روند در تمام شهرستان‌های سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت و قصد داریم تا شبکه‌ای منسجم و قوی ایجاد کنیم تا نقش مردم در چهار عرصه تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و اجرا از همیشه پررنگ تر شود و ماموریت مهم دستیاران نیز اجرای دقیق همین اصل است.

در این مراسم “میرامین میرمرادزهی” به عنوان جوان ترین دستیار فرماندار سیستان و بلوچستان در شهرستان سراوان معرفی کرد که وی فعالیت خود را آغاز کرد

انتهای پیام/