معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارهای بزرگی در استان در حال انجام است که این پروژه‌ها و اقدامات مسئولان باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

به گزارش آوای سرحد به نقل‌ از فارس رضا شریفی در نشست شورای اجتماعی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: نگاه علمی در بعد مردمی سازی بدین معنی است که با اشراف به نظام مسائل باید نسخه ای جداگانه برای هر یک از مشکلات داد.

وی تصریح کرد: باید با برگزاری جلسات مستمر اتفاقات خاصی در سطح استان ایجاد شود و لایه های اجتماعی متناسب با این برنامه ریزی ها سازمان دهی گردد. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید استان را یکپارچه ببینیم چرا که این ضلع ضلع کردن استان به مثابه سم کشنده است.

وی اذعان کرد: کارهای بزرگی در استان در حال انجام است که این پروژه‌ها و اقدامات باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

شریفی تاکید کرد: حل معضلات و مشکلات مردم وظیفه ما است و هر یک از مسئولان که از این مهم ناتوانند باید جای خود را به یک فرد توانمند بدهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که موجب شد مصوبات دهه ۸۰ اجرا نشود تنبلی پاره‌ای از مسئولان بود که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مردم سیستان و بلوچستان به آن اشاره کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت های خوبی در استان داریم که باید برای توسعه همه جانبه منطقه از این ظرفیت ها بیشتر استفاده کنیم.

پایان پیام/