اهالی فرهنگ و هنر خاش

نشست هم اندیشی اهالی فرهنگ و هنر خاش با موضوع دهه مبارک فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش برگزار شد.

به گزارش آوای سرحد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خاش ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر بر لزوم همکاری و تعامل هنری هنرمندان با یکدیگر در راستای بهتر اجرا شدن برنامه های پیش رو در این دهه تاکید کرد و گفت: هنرمندان شهرستان مایه افتخار جامعه هستند و ما برآنیم تا با استفاده حداکثری از ظرفیت های خوب شهرستان در راستای ارائه و ترویج فرهنگ و هنر گام برداریم.

محمد انور ایمانی فر تصریح کرد: اهالی فرهنگ و هنر اصحاب رسانه به عنوان بخشی تاثیر گذار می‌توانند نقشی مهم در ایجاد شور انتخاباتی در جامعه ایفا کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرهنگ اسلامی و ایرانی اصیل را روی کار آورد از اهالی فرهنگ و هنر خواست که با حضور در برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب و شهدای انقلاب بپردازند.

در ادامه اهالی فرهنگ و هنر با اعلام آمادگی جهت مشارکت در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن ، شرکت انتخابات را امری مهم و ضروری برای روی کار آمدن افراد لایق و توانمند دانستند.

در ادامه این نشست به بررسی مشکلات اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه پرداخته شد.

انتهای پیام/