فرماندار خاش: افزون بر ۸۰ پروژه مختلف آماده راه اندازی در هفته دولت است

فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۸۰ پروژه عمران شهری، خدماتی، راهسازی، برق و آبرسانی، کشاورزی، آموزشی و غیره در نقاط مختلف این شهرستان برای بهره برداری در هفته دولت آماده شده است.

به گزارش ایرنا محمداکبر چاکرزهی یکشنبه شب در نشست اعضای شورای اداری این شهرستان با گرامی داشت فرارسیدن هفته دولت بیان کرد: برای اجرای این پروژه ها افزون بر ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت طرح هایی در حوزه های بهداشتی، ورزشی، آموزشی و عمران شهری افتتاح می شود که مردم سالها در انتظار اجرای آنها بوده اند.
وی بر ضرورت بیان اقدامات دولت و انعکاس فعالیتها در ابعاد مختلف از سوی مدیران را متذکر شد و گفت: متاسفانه جو تخریبی در فضای مجازی و برخی رسانه ها شکل گرفته که ناعادلانه و غیر منصفانه عملکردهای دولت را زیر سئوال می برند که در این راستا لازم است مدیران در با اطلاع رسانی های لازم واقعیت ها را برای مردم تشریح کنند.
چاکرزهی همچنین انتشار برخی شایعه ها در باره جابجایی مدیران در فضای مجازی را بی اساس عنوان کرد و افزود: قطعا هرگونه جابجایی با اطلاع فرمانداری انجام و از طریق مراجع و رسانه های رسمی اعلام می شود بر همین اساس به تمامی مدیران توصیه می کنم بدون توجه به شایعات بی اساس با قوت و اطمینان قلبی به مردم خدمت رسانی کنند، هر چند که به یقین مدیران و مسئولان با تمام توان در خدمت نظام و مردم هستند.
بخشدار مرکزی شهرستان خاش نیز با گرامی داشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره ورزشکار جوان و موفق و پر افتخار خاش که در حادثه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد، اظهار داشت: هفته دولت یادآور تلاشها و خدماتی است که دلسوزانی برخواسته از ملت خود را وقف مردم کرده اند.
مجتبی شجاعی ضرورت بیان اقدامات دولت و ورود مدیران به حوزه رسانه و فضای مجازی برای اطلاع رسانی و انعکاس خدمات انجام شده و خنثی کردن انتقادات غیر منصفانه و گاها تخریبی را متذکر شد.
عبدالمجید تمندانی شهردار خاش نیز با بیان این که ۱۵ پروژه عمران شهری در هفته دولت راه اندازی می شود گفت: برای رونق بخشیدن به فعالیتهای عمرانی و نیز گردشگری شهر در خاش برنامه های خوبی در دست اقدام است.
حجت الاسلام اکبر نیری رئیس تبلیغات اسلامی، امین الله هاشمزهی رئیس اداره بهزیستی، عبدالواسع پاکزاد مدیر آموزش و پرورش نوک آباد خاش، رضا کرد رئیس بیمارستان امام خمینی(ره)، محمدجمالزهی رئیس تعاون روستایی و محمدنبی کرد معاون آموزش و پرورش خاش نیز گزارشهایی از حوزه فعالیتهای خود ارائه کردند.
حضور مسئولان در جمع مردم در طول هفته دولت و پاسخگویی به سئوالات آنان و همچنین برنامه ریزی شایسته برای افتتاح طرح های ویژه این هفته در نشست شورای اداری مورد تاکید قرار گرفت و شماری از مدیران به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
اهمیت کارکرد و فعالیت مساجد، تجلیل از مقام پزشکان و ورزشکار فقید خاش عبدالحمید زرکزهی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.
مدیران جدید ادارات دامپزشکی، شرکت نفت و صندوق کارآفرینی امید خاش نیز در این نشست معرفی شدند.
خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.