طرح ۲۰ واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد سراوان بهره برداری شد

 فرماندار شهرستان سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: طرح ۲۰ واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) به همراه واگذاری زمین شهری به خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان در نخستین روز هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا درویش نارویی روز سه شنبه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهیدان رجایی و باهنر در جمع مردم اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در سایه نظام جمهوری اسلامی فرصتی پیدا شد تا به عنوان خادمان مردم مشروعیت خود را از جامعه بگیریم و در خدمت مردم همیشه در صحنه باشیم این در حالی است که مهمترین دغدغه دولت نیز رفع نیازهای اساسی و توجه به مردم است.
وی ادامه داد: یکی از مولفه های اصلی قدرت که می تواند مایه تحکیم حکومت شود رضایت مردم و آگاه کردن آنان از خدمات دولت است زیرا مردم پیشانی مجموعه حاکمیت هستند.
وی تصریح کرد: افتخار خدمت در دولتی را پیدا کرده ایم که شعار و عمل آن خدمت به مردم با تمام توان است و شفاف سازی عملکردها را وظیفه خود می داند.
فرماندار سراوان ادامه داد : دولت تدبیر و امید در راستای تحقق آرمانهای انقلاب با هدایت رهبری معظم انقلاب و با محوریت رضایت مردمی توانسته هم در سیاست خارجی و هم داخلی موفق باشد.
وی افزود: آنچه که از برجام یاد می شود همزیستی مسالمت آمیز با کشورهای خارجی در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است به طوری که این موضوع سبب شده تا با دنیا مناسبات شفافی برقرار کنیم و این خود از توفیقات دولت در مسیر حفظ منافع و سیاست های نظام است.
وی با بیان اینکه برجام سبب برداشته شدن تحریم های ظالمانه علیه نظام شد افزود: مهار تورم از ۴۴ درصد به کمتر از ۱۰ درصد از دیگر توفیقات دولت تدبیر و امید است.
نارویی طرح تحول نظام سلامت را از اقدامات موثر و موفق دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: این امر باعث شد مردم دیگر دغدغه سلامت خود را نداشته باشند و با کمترین هزینه نسبت به درمان اقدام کنند.
وی از مهمترین دغدغه های مردم را که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید فراوان کردند بهبود معیشت مردم و اوضاع اقتصادی کشور عنوان و ابراز امیدواری کرد که با وجود پتانسیلها و ظرفیت های موجود در منطقه به رفع این معضل و معیشت بیش از گذشته کمک شود.
فرماندار سراوان به همراه معاونان، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان شهرستان در نخستین روز هفته دولت با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ این شهیدان وآرمانهای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
به گزارش ایرنا ۱۲۰ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی – درمانی و اقتصادی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال امسال به مناسبت هفته دولت در سراوان در حال بهره برداری است.
سراوان با دارا بودن پنج شهر و سه بخش در فاصله ۳۴۷ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.