امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: سالروز آزاد سازی حلب نماد وحدت و مقاومت جهان اسلام است و این آزادی نقشه های شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کرد.

به گزارش  مجله فرهنگی،اجتماعی و خبری بیرک  بنقل از تفتان ما،مولوی محمدعلی شهنوازی اظهار داشت : با وجود حمایت های اسرائیل، آل سعود، آمریکا و جهان غرب از گروهک تکفیری داعش اما مسلمانان با وحدت و یکپارچگی توانستند حلب را آزاد کنند.

وی با بیان اینکه آزادسازی حلب زیر لوای مقاومت اسلامی انجام شد، تصریح کرد: مسلمانان با اتحاد خود توانستند تروریست ها را از قلب اسلام خارج کنند و آن ها را شکست دهند.

مولوی شهنوازی با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرد، گفت: آزادی حلب از چنگال تکفیری ها به واسطه ایستادگی جبهه مقاومت و بیداری مردم سوریه و عراق بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یکی از چهره های تاثیرگذار در آزادسازی حلب بود، افزود: حلب مرکز اقتصادی سوریه است و لذا آزادسازی آن بسیار مهم بود و این آزادسازی در واقع پیروزی مظلومان و مظلومیت در مقابل مستکبران جهان است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش اذعان کرد: با آزادسازی حلب کمر گروه های تروریستی در سوریه و عراق شکسته شد  و این موفقیت نه تنها برای مردم سوریه بلکه برای تمامی مسلمانان فرخنده بود.

وی با بیان اینکه پس از شکست سنگین گروهک تروریستی داعش در حلب، جبهه مقاومت در سایر جبهه به پیروزی رسید، اظهار کرد: کمتر از ۱۱ ماه بعد این گروهک تکفیری را از تمامی شهرهای عراق و سوریه خارج کرد.