#یاداشت_روز

نگرانی ملت از گرانی و سوءاستفاده دشمن برای ایجاد فتنه

محمد امین میربلوچزهی – اختصاصی پایگاه خبری بیرک

ملت بزرگ ایران در نقاط مختلف از مبحث گرانی و مشکلات اقتصادی به ستوه درآمده اند و تجمع های اعتراضی در مشهد و شهرهای دیگر بیانگر این مطلب است که مردم خواهان تحول در امور اقتصادی و معیشتی هستند، اما در مبحث تجمع های اعتراض آمیز نباید از فتنه و سوءاستفاده دشمنان غافل بود.
در روز گذشته و امروز شاهد وقوع برخی تجمعات اعتراضی در برخی نقاط کشور بودیم که متاسفانه با هدایت و رهبری ضد انقلاب همراه گشت و برخی ها با سوءاستفاده استفاده از طرح مشکلات، اقشار مردم را دعوت به آشوب و اغتشاش نمودند و اهانت هایی به مسئولان نظام و دولت صورت گرفت.
شنیدن انتقادات مردم هر چند که در قالب راهپیمایی و تجمع اعتراض آمیز باشد باید از سوی مسئولان مدیریت بشود و مردم عزیز بتوانند دردهای خود را به استحضار مسئولان برسانند.
آنچه که بعد از انتخابات و در روزهای اخیر بعد از زلزله و تدوین بودجه سال۹۷ رخ داده و در کشور دارای اهمیت می باشد باید بپذیریم عملکرد دولت سبب شده که مردم نسبت به اقدامات مسئولان دلسرد شوند و متاسفانه موجی از نگرانی در جامعه پدید آمده است.
توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی و اشتغالزایی و رفاه مردم باید از اولویتهای مهم دولت باشد و از سوی مسئولان باید به مباحث امیدبخشی و تدبیر برای کاهش دردهای مردم نگریسته شود تا جامعه بزرگ ایرانی با آرامش بتوانند همراه با مسئولان باشند.
تمام دلسوزان و خیرخواهان نظام اسلامی و ملت ایران اعم از عزیزان سخت کوش در وزارت اطلاعات، امامان جمعه، روشنفکران و فعالان رسانه ای و فعالان شبکه های اجتماعی بارها و بارها بر اهمیت خدمت رسانی شایسته به مردم و رسیدگی به نیازهای اقشار جامعه تذکرات لازم را ارائه داده اند و باید طوری تدبیر و برنامه ریزی شود که مردم از نظام و حاکمیت اسلامی نا امید نشوند.
فقر، بیکاری، نبود شغل، مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را به سمت تباهی و نابودی می کشاند، چنانچه در روایتها داریم “فقر انسان را به کفر می رساند” لذا انسانی که به مرز کفر برسد از او انتظاری نیست که بیاید در صحنه و از عملکرد مسئولان دفاع کند.
حال با توجه به رخداد برخی ناآرامی‌ها و تجمع های اعتراضی باید درس بگیریم و عملکردها را طوری درست کنیم تا خدای ناکرده در کشور آشوب و فتنه و موج دلسردی از نظام اسلامی شکل نگیرد.
مردم عزیز ایران در سالهای قبل از انقلاب و در چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی مقتدرانه در صحنه های مختلف حاضر بوده و همراهی و همگامی خود را با مسئولان به خوبی نشان داده و در سخت ترین شرایط در مقابل فتنه های دشمنان ایستادگی کرده اند لذا این ولی نعمتان شایسته بهترین خدمات هستند.
جناح های مختلف سیاسی اعم از اصولگرایان و اصلاح طلبان باید در کنار هم برای نجات کشور از شرایط بحرانی برنامه ریزی و تدبیر کنند، زیرا با توجه به شرایط حساس جهانی و منطقه ای و فتنه های دشمنان جامعه بزرگ ایرانی به آرامش و امنیت نیاز دارد و این مهم در سایه اتحاد و همدلی و کنارگذاشتن اختلافات سلیقه ای به وجود می آید.
امید می رود با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و همکاری و مشارکت مسئولان و مردم مشکلات از کشورمان محو شوند و جامعه اسلامی ایران بتواند در دنیا همچنان مقتدرانه عمل کند.