ساخت ۳۰ مدرسه توسط خیرین در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان –  مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک

با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز ۳۰ مدرسه جدید در شهرستان سرباز ساخته می‌شود

ساخت مدرسه

ساخت مدرسه به همت خیرین

مدیر آموزش و پرورش سرباز گفت: خیرین مدرسه ساز ساخت ۳۰ مدرسه را در سطح بخش بزرگ سرباز بر عهده گرفتند که بزودی آیین کلنگ‌زنی آن‌ها آغاز می‌شود.

محمدامین سرکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه سیستان و بلوچستان با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با مساعدت خیرین مدرسه‌ساز عملیات اجرایی ۲  مدرسه در روستاهای بختک بالا و پایین بخش سرباز در دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز می‌شود که با ساخت این دو مدرسه زمینه بهره‌مندی ۷۰ دانش آموز در این دو روستا از فضای استاندارد آموزشی در آینده‌ای نزدیک فراهم می شود .

وی افزود: در جشنواره تجلیل از خیرین و انجمن‌های مدرسه‌ساز که در شهر راسک، مرکز شهرستان سرباز برگزار شد، خیرین مدرسه ساز ساخت ۳۰ مدرسه که شامل ۹۰ کلاس درس می‌شود را در سطح بخش بزرگ سرباز بر عهده گرفتند که بزودی آیین کلنگ‌زنی و اجرای پروژه‌های مذکور آغاز می‌شود.

وی همچنین از تفاهم با یک مؤسسه مردم نهاد جهت کلنگ‌زنی و ساخت دبیرستان دخترانه شبانه روزی در بخش سرباز خبر داد و گفت: ساخت و تکمیل این پروژه سبب تحول چشمگیر آموزشی در تحصیل دختران خواهد شد و بزودی اطلاعات تکمیلی در مورد این پروژه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.