جشن پیروزی انقلاب برای خانواده های بزرگ کمیته امداد خاش برگزار شد/اختصاصی
به مناسبت  سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن بزرگ خانواده های کمیته امداد با عنوان کاروان بهار انقلاب  با حضور  بخشدار مرکزی خاش ، شماری از مسئولان ادارات و نهادها و مدیر و کارکنان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در مجتمع فرهنگی و هنری  ارشاد خاش  برگزار شد.

در این مراسم منصور ایرندگانی کمیته امداد را از دستاوردهای بزرگ انقلاب دانست و گفت:کمیته امداد بعنوان یکی از نیاز های اساسی جامعه،۲۲ روز پس از تولد انقلاب اسلامی بوجود آمد که با درایت و دور اندیشی حضرت امام(ره) بعنوان بزرگ ترین نهاد حمایتی کشور مطرح است.

به گزارش مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک رئیس کمیته امداد امام شهرستان خاش با اشاره به کارشکنی های اخیر دشمن در کشور گفت : دشمن بدنبال ایجاد بی نظمی در کشور بود که با درایت ملت آگاه ایران و هدایت های مقام معظم رهبری هیچ خللی در عزم و اراده مردم بوجود نیامد که نمونه بارز آن حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با هدف تجدید بیعت با امام و رهبری و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی بود.

وی عزت،کرامت و استحکام بنیان خانواده را از برنامه ها و اهداف کمیته امداد دانست و افزود : برنامه ای که همیشه در دستور کار کمیته امداد بوده و هست حمایت از خانواده های بی سرپرست با هدف حفظ کیان خانواده است.

ایرندگانی تصریح کرد:در بحث اشتغالزایی و ایجاد شغل از سال ۹۰ تا کنون زمینه ی اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر توسط کمیته امداد شهرستان خاش فراهم شده است.

وی گفت : پیش از انقلاب در زمینه فرهنگی مردم استان کمتر از ۳۰ درصد از سواد برخوردار بودند و کمترین سطح از این درصد به زنان اختصاص داشت اما امروزه شاهد رشد و پیشرفت زنان در جامعه هستیم و ما افتخار میکنیم که زنان سرپرست خانواده تحت پوشش کمیته امداد، به عنوان دانشجو در حال تحصیل می باشند .

وی افزود : در حال حاضر ۲۲۰۰ دانش آموز و ۲۲۶  دانشجو تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و در سال تحصیلی جاری ۳ نفر از افراد تحت پوشش این نهاد  در رشته های پزشکی و دندان پزشکی  پذیرفته شده اند که نشان توجه کمیته امداد به امر تحصیل خانواده بزرگ کمیته امداد می باشد .