مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برای نوروز سال ۱۳۹۷ حدود ۱۳۰۰ کلاس درس به منظور اسکان نوروزی فرهنگیان در استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه خبری مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک  بنقل از تسنیم ،علیرضا نخعی اظهار داشت: این ۱۳۰۰ کلاس در اکثر شهرستان‌های ۱۹ گانه استان برای میزبانی از فرهنگیان در ایام نوروز تدارک دیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاوه بر کلاس‌های درس، مراکز خدماتی-رفاهی آموزش و پرورش در سطح شهرستان‌ها نیز آماده میزبانی از معلمان گرامی در این ایام هستند.

وی در ادامه با اشاره به تکمیل مراحل ساخت دو مرکز خدماتی-رفاهی در شهرستان‌های نیکشهر و خاش، افزود: با پایان بهسازی خدماتی-رفاهی آموزش و پرورش سراوان تا قبل از ایام نوروز، این سه مرکز نیز در ایام تعطیلات نوروز به معلمان خدمات ارائه می‌کنند.

نخعی ادامه داد: در سال گذشته ۱۱۶۹ کلاس درس با امکانات مختلف در اختیار معلمان قرار گرفت ولی امسال این میزان افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امسال بالغ بر یک میلیارد تومان برای خرید و جایگزینی تجهیزات مراکز آموزشی و رفاهی داشته‌ایم.

وی در ادامه به توزیع اعتبارات بهسازی فضای آموزشی اشاره و بیان کرد: ۵۰ درصد مجموع اعتبارات بهسازی فضاهای آموزشی وزارت آموزش و پرورش در شش ماه اخیر به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

نخعی در پایان افزود: پیش‌بینی می‌شود که امسال بتوانیم خدمات بهتری نسبت به نوروز سال قبل به فرهنگیان گرامی ارائه دهیم.