نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اهداف کلان ما در مجلس شورای اسلامی ایجاد بستر مناسب جهت پرورش نیروی کار و ایجاد اشتغال متناسب با نیاز جامعه است.

به گزارش گروه خبری مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک بنقل از خبرگزاری فارس ، علی کردز در بازدید از مجتمع فرهنگی تربیتی امام جعفر صادق(ع) خاش با اشاره به اغتشاشات اخیر تهران در خیابان پاسداران اظهار کرد: با همت،درایت و اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی برنامه اغتشاش و بی نظمی دشمن با سرکوب مواجه شد.

کُرد افزود:کمیته امداد امام خمینی(ره)به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی به دستور امام راحل برای رسیدگی و توجه به مناطق محروم،افراد بی سرپرست، ایتام و نیازمندان جامعه تاسیس شده است.

وی نماینده را پل ارتباطی بین مردم،نظام و دولت دانست و افزود: هر نماینده در مجلس علاوه بر پیگیری مطالبات و رفع مشکلات مردم باید به قانون گذاری صحیح و نظارت بر اجرای قوانین توجه ویژه داشته باشد.

وی تصریح کرد: امروزه به لطف نظام و انقلاب اسلامی شاهد تحصیل و پیشرفت روز افزون دانش آموزان در زمینه های علمی و فرهنگی هستیم و امیدواریم دانش آموزان با تلاش بیش از پیش خود در آینده فردی موثر و مفید در جامعه باشند.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: یکی از اهداف کلان ما در مجلس شورای اسلامی ایجاد بستر مناسب جهت پرورش نیروی کار و ایجاد اشتغال متناسب با نیاز جامعه است که دانش آموزان رشته تحصیلی خود را متناسب با علاقه و میل خود انتخاب کنند تا زمینه موفقیت در فراگیری مطالب را فراهم کنند.