میرمراد مارندگانی ظهر امروز در مسجد جامع الخلیل خاش خود را عضو افتخاری شورای شهر خاش دانست و گفت:همواره مثل گذشته پیگیر امورات و مشکلات مردم در مرکز کشور هستم

بگزارش گروه خبری مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک،عضو سابق شورای شهر خاش پس از ارائه گزارشی از سوابق کاری خود علت حضورش در انتخابات شورای شهر را ارزیابی عملکرد خود در خدمت به مردم عنوان کرد و گفت:با اعتماد مردم توفیق این را داشته ام تا دو دوره بعنوان منتخب و خدمتگذار مردم در شورای شهر خاش حضور داشته باشم.

وی شورای دوره چهارم را شورای پیگیر و کار آمد دانست و افزود:منتخبین شورای دوره پنجم نیز از افراد متخصص تشکیل شده و امید است تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم انجام دهند.

مارندگانی اذعان داشت:بواسطه اعتماد و اطمینان مردم زمینه ی ادامه کار و ادامه ی تحصیل در مقطع دکتری در مرکز کشور برایم فراهم شده و امید است توفیق این را داشته باشم تا بتوانم بعنوان نیروی بلوچ و بومی و عضو افتخاری شورای شهر خاش همواره مثل گذشته پیگیر امورات و مشکلات مردم در سطح کلان و مرکز کشور باشم.

نایب رئیس سابق شورای شهر خاش در پایان از اقشار مختلف مردم خصوصا مردم بخش ایرندگان،علما و معتمدین بزرگوار،نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی،فرماندار سایر مسئولین شهرستان بخاطر کناره گیری از شورای شهر عذر خواهی کرد.

گفتنی است میرمراد مارندگانی عضو شورای شهر دوره چهارم و پنجم خاش در ۱۰ اسفند ۹۶ استعفای خود را بصورت رسمی به استانداری سیستان و بلوچستان تحویل داد.