سرمربی تیم ووشوی “شهید شه بخش کرد زابلی ” سیستان و بلوچستان گفت: ووشو کاران این استان موفق به کسب شش مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری شدند.

عبدالنبی زرک زهی در گفتگو با خبرنگار آوای سرحد اظهار کرد : در این دوره از مسابقات که در استان مازندران با حضور ۴۰۰ فایتر از سراسر کشور در رده های سنی نونهالان ،  نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که  تیمی ۷ نفره از سیستان و بلوچستان به مسابقات اعزام  و خوشبختانه  تمامی اعضای تیم موفق به کسب مدال شدند.

وی افزود : محمد صدرا ریگی موفق به کسب مدال طلا ، حافظ زرکزهی مدال نقره   ، جمشید شعلی بر ، فرزین ریگی  محمد رضا زرک زهی و یوسف شعلی بر برنده ی مدال برنز شدند .

وی تصریح کرد : متاسفانه یکی از وزرشکاران تیم اجازه شرکت در مسابقه را نیافت .

زرک زهی گفت : جای دارد از حامیانی که در شرایط سخت به یاری تیم رسیدند به خصوص شهرداری و شورای شهر مهرستان و سرپرست هیئت ووشوی شهرستان خاش  کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

وی افزود : متاسفانه تیم ووشو از حمایت کافی برخوردار نیست و با مشکلات مالی فراوانی گرفتار است و چنانچه از حمایت مالی دائمی برخوردار باشیم  مطمئنا شاهد نتایج بهتری خواهیم بود .

سرمربی تیم ووشوی شهرستان خاش گفت : ما تا لحظات آخر حتی از هزینه هایی همچون ایاب و ذهاب دستمان کوتاه بود که منجر به لغو سفر تیم میشد تا اینکه خوشبختانه حامیان به داد تیم رسیدند .

وی گفت : ووشوکاران تیم واقعا زحمت کشیدند و نتیجه خوبی کسب کردند و باعث سربلندی استان سیستان و بلوچستان شدند ، انتظار می رود از این افتخار آفرینان آنچنان که شایسته شان است تقدیر شود و مورد حمایت دائمی قرار گیرند .