سربازان گمنام امام زمان شاخص در عمل و وحدت هستند/مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک
 یادداشت-محمدامین میربلوچزهی

سربازان گمنام امام زمان عج با ویژگی ولایت مداری و وفاداری به اسلام و ارزشهای اسلامی، شاخص در عمل و وحدت هستند.
مجاهدتهای خاموش سربازان گمنام امام زمان برای هیچ فرد و گروه و جناحی پوشیده نیست و الحمدلله وزارت اطلاعات در سالهای انقلاب اسلامی نشان داده که حول محور نظام اسلامی و در زیر سایه مقام معظم رهبری توانسته اند از ارزشهای والای اسلامی و انقلابی در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی صیانت کنند.
هوشمندی و بصیرت و شجاعت و آگاهی و تحمل بالای کارکنان وزارت اطلاعات سبب اعتماد مردم به این ارگان انقلابی شده و الحمدلله ویژگی مردم داری و در کنار مردم بودن سربازان گمنام توانسته آنها را در دل مردم جا بدهد و اقشار جامعه به این عزیزان اعتماد دارند.
مقابله با تهدیدات نرم دشمنان و آگاه کردن مردم و مسئولان از خطرات و آسیب های احتمالی از سوی نیروهای سخت کوش وزارت اطلاعات توانسته این کشور و ملت را از گزند دشمنان دور کند.
نیروهای خدمتگذار در وزارت اطلاعات بدون حب و بغض و بدون تبعیض و با عملکردی فراجناحی و به دور از بی عدالتی و با شجاعت و هوشمندی کار می کنند و در سالهای اخیر نشان داده اند که مردم و خدمت به اقشار جامعه برایشان مهم است و وظیفه خود را در قبال مردم به درستی انجام داده اند.
آنچه که از دستگاه اطلاعاتی انتظار می رود، اعتماد سازی است و الحمدلله در وزارت اطلاعات به این مهم اهمیت داده شده و روز به روز به محبوبیت نیروهای ارزشی آن افزوده می شود و شهروندان فهیم ایرانی به وجود آن می بالند و بسیار خوشحال هستیم که در لحظات سختی می توانیم به نیروهای خدوم و ارزشمند در وزارت اطلاعات اعتماد کنیم.
مقام معظم رهبری اخیر در جمع وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات بیان کردند: مجموعه اطلاعاتی از ابتدا، سالم و خالص تشکیل شد و تاکنون نیز به همین صورت باقی مانده و امتحان‌های خوبی پس داده است.
به تعبیر زیبای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آحاد وزارت اطلاعات پدید آمده‌ی انقلاب و فرزندان امام و انقلاب هستند، بر همین اساس وزارت اطلاعات و همه کارکنان آن همواره صد درصد انقلابی مانده و انقلابی حرکت کرده اند.