کریمی: از اروپا پیشنهاد داشتم اما به پرسپولیس آمدم

بازیکن جوان پرسپولیس امیدوار است با پایان محرومیت این باشگاه بتواند نمایش موفقی از خود در ترکیب به جا بگذارد.

مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک

به گزارش “ورزش سه”، در میان خریدهای پرسپولیس در فصل جدید نام سعید کریمی به عنوان بازیکن گمنام جالب توجه بود. بازیکنی که با درخشش در جام جهانی جوانان توجه سرخپوشان را به خود جلب کرد و اکنون به عنوان یکی از جوانان این تیم در انتظار پایان محرومیت نقل و انتقالاتی است تا توانایی خود را به برانکو اثبات کند.

وی در خصوص حضورش در پرسپولیس و این انتخاب گفت: دعوتم به پرسپولیس از آنجایی آغاز شد که در تیم ملی و در جام جهانی نوجوانان در هند نتیجه های درخشانی به دست آوردیم. البته به جز پرسپولیس من از چند تیم خوب دیگر هم پیشنهاد داشتم و حتی اروپا ولی چون از بچگی به تیم پرسپولیس علاقه قلبی داشتم بی درنگ پیشنهاد باشگاه را پذیرفتم. از اینکه قرار است در کنار بزرگان ایران  و آسیا و همچنین تیم پرهوادار و بزرگی مثل پرسپولیس حضور داشته باشم و برای این تیم بازی کنم خیلی خوشحالم.

کریمی در مورد اینکه آیا در حضور ستاره‌های این تیم می‌تواند شانسی برای خود در ترکیب این تیم قائل شود گفت: برای آنکه در ترکیب پرسپولیس قرار بگیریم و به این تیم کمک کنم خوب تمرین می کنم، حرفه ای زندگی می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا نظر کادرفنی را به خود جلب کنم البته اگرچه حضور در کنار بزرگان پرسپولیس برایم افتخاری است. من امسال شماره ۶۶ می پوشم و امیدوارم این شماره برایم خوش یمن باشد.

مهاجم جوان پرسپولیس با اشاره به اینکه از حضور در این تیم به دنبال اهداف بزرگترش است گفت: خب آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی کشورش است و به نظر من پرسپولیس می تواند بهتر از هر تیم دیگری من را به این آرزویم برساند.

کریمی با اشاره به شانس مجدد پرسپولیس برای کسب دوباره عنوان قهرمانی گفت: به نظر من امسال پرسپولیس کاندیدای اول قهرمانی است و ان شالله با تلاش بچه ها و کمک هوادارها به این هدف خواهیم رسید. این روزها حس و حال از اینکه به پرسپولیس آمدم خیلی خوبی است و احساس می کنم روز به روز بهتر هم می شوم. سعی می کنم خودم را از حواشی دور نگه دارم و فقط تمرین می کنم و برای اتفاق های آینده از همین الان برنامه ریزی کرده ام.