خط لوله گاز به زابل می‌رسد

فرماندار زابل گفت: به زودی با توجه به مناقصه رفتن قطعه اول پروژه گازرسانی زاهدان به زابل تعیین پیمانکار و تامین اعتبار اجرایی آن، عملیات گازرسانی از زاهدان تا “سه راهی دشتک” آغاز می‌شود.

سیستان و بلوچستان| خط لوله گاز به زابل می‌رسد

مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک

هوشنگ ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان و مدیران محلی برگزار شد برنامه اجرایی پروژه مهم گازرسانی از زاهدان به زابل که عملیات اجرایی آن در سه قطعه برنامه‌ریزی شده مورد بررسی قرار گرفت و به زودی با توجه به مناقصه رفتن قطعه اول تعیین پیمانکار و تامین اعتبار اجرایی آن عملیات گازرسانی از زاهدان تا سه راهی دشتک آغاز می‌شود.

فرماندار زابل افزود: قطعه دوم یعنی از سه راهی دشتک تا زابل در حال واگذاری پروژه به پیمانکار مناسب بوده و عملیات سوم که ساخت ایستگاه‌های گازرسانی در شهر زابل است با توجه به خرید و تامین زمینی که برای ایجاد این ایستگاه‌ها نیاز بوده به‌زودی عملیات احداث ایستگاه در شهر زابل انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: لازم به‌ذکر است در کنار ساخت این ایستگاه‌ها احداث شبکه گازرسانی شهری که حدود ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد فعال می‌شود. امید است با فعال شدن ۱۰۰ درصد عملیات اجرایی این پروژه مهم و بهره‌برداری رسیدن آن مردم عزیز از این نعمت بزرگ که می‌تواند تاثیر مهمی در تحول اقتصادی و اجتماعی منطقه داشته باشد، بهرمند شوند.