بیان عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در جمع نمازگزاران خاش

رئیس شرکت نفت شهرستان خاش گفت : صنعت نفت ایران در دوران  پیش از انقلاب توانست با ایفای نقش های برجسته ای در پیروزی انقلاب اسلامی موثر باشد و دوران جنگ تحمیلی نیز  پایبندی خود را به ارزش های ایران اسلامی بیش از پیش ثابت کند به طوری که در دوران جنگ تحمیلی حتی یک روز تولید نفت ایران تعطیل نشد.

حسین حاجی آبادی

به گزارش پایگاه خبری بیرک حسین حاجی آبادی  در جمع نمازگزاران اهل سنت خاش گفت : در خصوص مشکلات گاز که به علت به وجود آمدن  اختلالاتی در سیستم حمل و نقل کشوری پیش آمد با پیگیری های مجدانه و بسترسازی های لازم  مشکلات گازی شهرستان خاش مرفع گردید.

وی افزود : در خصوص سهمیه مدارس شهرستان خاش قبل از شروع فصل زمستان و سرد شدن هوا  مکاتبات لازم با مدیریت آموزش و پرورش انجام شده و خدمات لازم جهت تامین سوخت مدارس  ارائه گردید تا کلاس های درسی گرمی داشته باشیم .

حاجی آبادی خاطر نشان کرد: شرکت نفت به طور مکرر نسبت به سرکشی و بازدید از جایگاه های توزیع گاز میپردازد تا در جایگاه ها گران فروشی و کم فروشی صورت نگیرد و همچنین تمامی ایستگاه های توزیع در نقاط مختلف شهر جهت رفاه مردم سازماندهی شده اند .

وی با بیان اینکه در خصوص نفت سفید خانگی با رایزنی هایی که انجام گردید  کالابرگ ۳۰۰ لیتری نفت اعلام شد گفت: با توجه به برودت هوا مکاتبات در خصوص اعلام کالابرگ جدید نیز انجام شده است .

این مسئول یاد آورشد: جهت رفاه بیشتر مردم و جلوگیری از ایجاد صف های طولانی ، توزیع نفت درب فروشنگی مگر در مواقع اضطراری را  ممنوع و حتی المقدور توزیع نفت سفید درب منازل مردم انجام شده است .

وی افزود : تا تغذیه کامل سهمیه نفت سفید خانگی  با درخواست های تمدیدی که صورت گرفته  هیچ کالابرگی سوخت نشده است.

رئیس شرکت نفت خاش ادامه داد: در خصوص سهمیه سوخت کارخانه سیمان خاش ، نسبت به تسریع روند ارسال فرآورده های نفتی اقدام شده و همچنین کاهش سهمیه نداشته و پیگیر مرسولات بوده ایم .

حاجی آبادی اذعان داشت:  سالانه کلاس های آموزشی حفظ سلامتی و ایمنی برای کلیه جایگاه داران فروشندگی های شهری و عشایری در خاش و سراوان برگزار میشود.

به گزارش پایگاه خبری بیرک،اولین نشست با رسانه های خبری وبیان عملکرد شفاف ناحیه نفت ، دعوت و استفاده از ظرفت خیران در بحث محرومیت های آموزشی و بهداشتی ، همکار و برنامه ریزی مشترک با اداره ورزش و جوانان ، تعیین مسیر ایمن انتقال فرآورده های نفتی به مبادی توزیع ، ارزیابی محل فروشندگی ها و تبیین و جانمایی برای فروشندگی های جدید در صورت نیاز از دیگر اقدامات انجام شده از سوی شرکت نفت شهرستان خاش می باشد .