رسیدگی به امور روستاها از اولویت های نظام و دولت است

بخشدار مرکزی خاش گفت: فلسفه وجودی همه مسئولان نظام مقدس و دولت در راستای خدمتگذاری به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری بیرک ، علیرضا شهنوازان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه دهستان اسماعیل آباد خاش اظهار داشت: رمز موفقیت همه مردم و مسئولان نظام تبعیت از آرمان های نظام مقدس اسلامی،پایبندی به ارزشهای اسلامی و پیروی از آرمان های تعالی شهدا و امام شهدا است .

وی با اشاره به دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی  افزود: امروز در سراسرکشور رسیدگی به امور روستاها که منبع اصلی تولید محصولات کشاورزی و دامی شهرها می باشد از اولویت های نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید است که گاهی اوقات برخی از روستاهای کشور در راستای تولید و بهره وری در حد شهرها پیشرفت داشته اند و این امر باعث شده است نه تنها مهاجرت از روستاها کاهش یابد بلکه این مهاجرت همانند سیر صعودی جمعیت در اسماعیل آباد معکوس شده است .

شهنوازان خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی همه مسئولان نظام مقدس و دولت در راستای خدمتگذاری به مردم است و رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش بی وقفه برای رفع و رجوع مشکلات از وظایف اصلی مسئولان میباشد.

گفتنی است بخشدار جدید بخش مرکزی خاش در پایان خطبه های نماز جمعه در خصوص مشکلات و مطالبات مردمی روستاهای اسماعیل آباد، اکبر آباد و عباس آباد با اعضای شورا و دهیاران بحث و تبادل نظر کرد.