ضرورت مشارکت مردم در صحنه های مختلف برای توسعه بخش ایرندگان

نماینده مردم در مجلس،فرماندار و برخی از اعضای شورای اداری شهرستان خاش برای دیدار مردمی در بخش ایرندگان حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری بیرک عصر امروز علی کرد در دیدار با مردم بخش ایرندگان اظهار داشت: ایرندگان از گذشته تا کنون دارای ظرفیت های بالایی در زمینه ی دامداری، کشاورزی و پرورش نیرونی انسانی جوان بوده است.

وی افزود: فرمانداری خاش جهت استقرار ادارات در بخش ایرندگان و تسهیل خدمات رسانی به مردم تلاش خود را دو چندان کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: تخصیص اعتبارات شهرداری ایرندگان و دهیاری های این بخش در فصل برنامه و بودجه انجام خواهد شد.

نماینده مردم خاش و میرجاوه ادامه داد: مشکلاتی در شبکه آب و برق بعضی از روستاهای بخش ایرندگان وجود دارد و ضرورت دارد مسئولین ادارات مربوطه نسبت به گسترش شبکه و رفع مشکلات اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مردم با تمام توان در صحنه های سیاسی،اقتصادی،فرهنگی،امنیتی‌بخصوص صلح و سازش با مسئولین بخش همراهی و مشارکت داشته باشند تا ارتقاء شاخص های توسعه در ایرندگان محقق شود.

کرد با بیان اینکه ۲ پروژه سد سرزردان و راه دسترسی نابهری به واردان بزودی شروع خواهد شد گفت: خط لوله گاز و خط راه آهن دو پروژه ملی اند که از وسط بخش ایرندگان عبور میکنند و میتوان این دو پروژه را از دستاوردهای شاخص نظام و انقلاب در این منطقه از کشور دانست.

در ادامه حمیدالدین یوسفی فرماندار خاش نیز با بیان اینکه نام گذاری ایرندگان نشان از عشق به ایران و مهین اسلامی دارد،گفت: توجه به امنیت و ختم اختلافات طایفه ای بیش از پیش باید از سوی ریشسفیدان،علما و بزرگان طوایف مورد توجه و دلسوزی واقع شود.

وی با اشاره به تخصیص بیش از ۲۰میلیارد ریال اعتبار جهت بازگشایی مسیر مواصلاتی ایرندگان به مهرستان گفت: در سال ۹۸ پروژه های راه دسترسی نابهری به واردان،روکش آسفالت برخی از راه های بخش و ساخت سد سرزردان نیز در دستور کار است.

مولوی رحیمی امام جمعه بخش ایرندگان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین در بخش جهت پیگیری امورات مردم  گفت: نگاه و توجه ویژه مسئولین به بخش ایرندگان بیانگر رعایت انصاف و عدالت در امور است که این خود زمینه ساز توسعه و پیشرفت خواهد شد.

وی افزوذ: حسن اعتماد دولت و نظام برای انتخاب گزینه بومی برای مسئولیت بخش قطعا تسهیل در خدمات رسانی و رسیدگی به دغدغه های مردم را به همراه دارد.

امام جمعه بخش ایرندگان یادآورشد: تاریخچه و سرگذشت ایرندگان نشاندهنده پیمان و همبستگی مردم این بخش با ارزش ها و دستاوردهای نظام و انقلاب است.

در ادامه عنایت الله ایرندگانی بخشدار جدید الانتصاب بخش ایرندگان نیز گفت: برای رفع محرومیت ها و مشکلات مردم از ظرفیت فکری و مشاوره ای اقشار مختلف قطعا استفاده میشود.

بخشدار ایرندگان تصریح کرد: امنیت خاطر و آرامش مردم بخش در ازای همکاری و همدلی علما،ریشسفیدان،اندیشمندان و نخبگان محقق میشود لذا انتظار میرود همه برای توسعه و ترقی بخش همگام و همصدا شوند.

به گزارش پایگاه خبری بیرک در حاشیه این دیدار خانه ورزش روستایی با اعتبار ۸۰میلیون ریال در روستای تمپ افتتاح و پروژه راه دسترسی نابهری به واردان به طول ۷کیلومتر نیز بررسی و تعیین اعتبار شد.