توزیع ۱۰۰ بسته سبد غذایی بین خانواده زندانیان در خاش

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خاش گفت: کار توزیع ۱۰۰ بسته سبد غذایی روز گذشته با حضور فرماندار و رئیس زندان خاش در بین خانواده زندانیان خاش انجام شد

نوراحمد هاشمزهی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بیرک اظهار داشت: سبدهای آماده شده شامل اقلام غذایی روغن، برنج، حبوبات، قند ، شکر، پارچه لباس و کفش بود که با مشارکت بازاریان و خیرین شهرستان جمع آوری شد.

وی افزود: کار توزیع ۱۰۰ بسته سبد غذایی روز گذشته با حضور فرماندار و رئیس زندان خاش در بین خانواده زندانیان خاش انجام شد.

هاشمزهی ارزش هر سبد غذایی را ۲میلیون و ۵۰۰هزار ریال عنوان کرد و گفت : انجمن حمایت از زندانیان شهرستان خاش هر ساله به مناسبت های مختلف کار توزیع سبد غذایی و پرداخت کمک هزینه های نقدی را در دستور کار خود دارد .

وی در خصوص سایر فعالیت های این انجمن توضیخاتی ارائه داد و افزود: امور رفاهی، مشکلات مالی و رسیدگی به امور قضایی زندانیان از مهمترین وظایف انجمن حمایت از زندانیان است.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان خاش یاد آورشد: با تلاش و همکاری فرماندار در راستای برگزاری جشن گلریزان و کمک خیران بومی کار آزادی تعدادی از زندانیان جرایم مالی این شهرستان فراهم شده و بزودی به آغوش گرم خانواده بازمیگردند.