آغاز ثبت نام کلاس های طرح اوقات فراغت در خاش

رئیس اداره فرهنگ ارشاد خاش از آغاز ثبت نام کلاسهای طرح اوقات فراغت خبر داد و گفت: کلاس های اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش در سه بخش آموزش قرآن، نقاشی، خوش نویسی و خطاطی ویژه نوجوانان و جوانان از اول تیرماه فعالیت آموزشی خود را‌ آغاز میکند.

تیمور کرد زابلی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بیرک اظهار داشت: باتوجه به برگزاری جلسات مرتبط با قشر جوان و نوجوان در راستای غنی سازی اوقات فراغت کلاس های آموزشی در خاش برگزار میشود.

وی افزود: کلاسهای اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش در سه بخش آموزش قرآن، نقاشی، خوش نویسی و خطاطی ویژه نوجوانان و جوانان از اول تیرماه فعالیت آموزشی خود را‌ آغاز میکند.

کرد زابلی تصریح کرد: در پایان این دوره ۴۵روزه به هنرجویان گواهینامه معتبر مقدماتی رشته مورد نظر اعطا میشود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خاش با تاکید بر ضرورت استقبال کلاس های طرح اوقات فراغت از سوی خانواده ها گفت: خانواده ها فرزندان خود را برای شرکت در کلاس های طرح اوقات فراغت که از سوی ادارات عضو این ستاد برگزار میشود تشویق و ترغیب نمایند.

وی یادآور شد: این دوره از کلاس های طرح اوقات فراغت با حضور اساتید استانی در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد خاش برگزار میشود.

کرد زابلی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در دوره های آموزشی طرح اوقات فراغت میتوانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد خاش نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رشته مورد نظر خود اقدام کنند.