ارتقای کیفی و بهسازی معابر از اهداف اصلی شهرداری خاش می باشد

شهرداری خاش از در دستور کار گرفتن خدمات دهی به محلات کم برخوردار با عدالت محله ایی ، در مدیریت شهری خاش خبر داد.

به گزارش خبرنگار بیرک ،  عبدالمجید تمندانی گفت : در راستای تأمین رفاه حال، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان عملیات زیرسازی و جدول گذاری معابر حاشیه شهر ادامه دارد.

تمندانی افزود: ارتقای کیفی و بهسازی معابر از اهداف اصلی شهرداری خاش در اجرای پروژه ها به شمار می رود.

وی اظهار داشت : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات زیرسازی خیابان ها و کوچه هایی که نیاز به بهسازی دارند با عدالت محله ای و تدبیر شورای اسلامی شهر انجام می شود.

تمندانی با بیان اینکه زیر سازی و آسفالت خیابانهای سطح شهر به ویژه خیابانهای اصلی محلات کم برخوردار را از جمله مطالبات جدی شهروندان از شهرداری خاش است ، افزود : یکی از بارزترین و مهمترین وظایف مجموعه ما توجه به عمران و آبادانی شهر و به تعبیر دیگر پیگیری اجرای پروژه های عمرانی است.

وی گفت که ” پروژه های عمرانی در راستای تسهیل در امر رفت و آمدی ایمن، ایجاد بستری مناسب جهت رضایتمندی ساکنین و روان شدن ترافیک می باشد.”

وی افزود : به همین منظور عمران شهرداری خاش اقدام به اجرای عملیات زیرسازی خیابان سرحد ومعابر لک زایی و امام بخش ۱ کرده است.

شهردار خاش ابراز داشت : اجرائی کردن سیاستهای عمرانی شهرداری با هدف کسب رضایتمندی عمومی شهروندان رسالت اصلی ما بوده و کلیه معابر سطح شهر بر اساس اولویت بندی و چندین مرحله عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی در محلات کم برخوردار و برای برطرف ساختن مطالبات شهروندان حاشیه شهر خاش و تغییر سیما و منظر در این شهر انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد : با تدبیر شورای اسلامی شهر این شهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

تمندانی افزود: بر اساس ظرفیت و توانی که وجود دارد تلاش می کنیم خدمات در ابعاد مختلف بصورت عادلانه بین شهروندان ساکن در محلات صورت بپذیرد.

احسان ایرندگانی