رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در قالب طرح “همای رحمت” ۳۰۰ بسته حمایتی در بین محرومان و اقشار نیازمند خاش توزیع گردید.

آقای جلال هاشمزهی در گفت‌وگویی که با خبرنگار آوای سرحد داشته اظهار کرد :  به همت مشارکت خیران عضو واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر خاش اجرای این طرح با هدف کمک به اقشار محروم و نیازمند صورت گرفته است .

این مسئول می افزاید :  ارزش هر سبد غذایی  سه میلیون ریال بوده  و برای خرید این میزان بسته حمایتی  ۹۰۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

هاشمزهی اظهار داشت :حدود ۱۵۰۰ روستای شهرستان های خاش و تفتان مستعد دریافت حمایت هستند و توان  هلال احمر با همکاری خیران نیز توان تامین این تعداد بسته حمایتی را ندارد.

او یاد آور شد : مردم شهرستان های خاش و تفتان  در حدود سه ماه قرنطینه خانگی به علت شیوع ویروس کرونا دچار وضعیت اقتصادی نامناسب و ناتوان در تامین نیاز های  خود شده و نیازمند به نگاه ویژه‌ای هستتد.

هاشمزهی گفت: رفع نیاز اقشار محروم خاش و تفتان  حمایت‌های دولت، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام ،کمیته امداد و بهزیستی را میطلب.

این مسئول ضمن قدردانی ،  از خیران و افراد توانمند درخواست کرد که همواره و خصوصا در ماه مبارک رمضان در امور خیر و کمک به محرومان خاش مشارکت کنند و نقش‌آفرینی بیش از پیش داشته باشند.

انتهای خبر/

همچنین بخوانید :