رزمایش کمک مومنانه در خاش ، سپاه خاش ، سرهنگ ثمره ، بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به برکت تلاش ها و مجاهدت های صورت گرفته و همراهی ارگان های مختلف در میان مردم مستمند و نیازمند استان بالغ ۵۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آوای سرحد سردار امان الله گشتاسبی در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه در خاش در جمع  خبرنگاران اظهار داشت: تمامی اقدامات،مجاهدت ها و تلاش های سپاه برای مردم و دلسوزان نظام صورت میگرد.

وی افزود: در طول ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی وحدت،همدلی وهمراهی اقشار مختلف مردم با یکدیگر سبب کاهش بروز مشکلات و موانع شده که در صورت فقدان این مولفه ها آسیب پذیر خواهیم شد.

سردار گشتاسبی تاکید کرد: همه ما موظفیم در جهت تقویت و توسعه وحدت و همدلی در تلاش و کوشش باشیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: به برکت تلاش ها و مجاهدت های صورت گرفته و همراهی ارگان های مختلف در میان مردم مستمند و نیازمند استان بالغ ۵۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی طی برگزاری رزمایش کمک مومنانه در خاش

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستان خاش نیز افزود: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان و تاثیر ویروس منحوس کرونا بر معیشت خانواده ها رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: در نخستین مرحله این رزمایش تعداد ۲ هزار بسته معیشتی با اعتبار ۶ میلیارد ریال توزیع خواهد شد.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: تعداد ۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از محل قرارگاه قدس،سپاه سلمان و قرارگاه شهید میرحسینی تامین شده است.

فرمانده سپاه خاش یاد آور شد: تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی نیز توسط خیرین خاشی شهرستان خاش برای مردم نیازمند آماده شده است.

همچنین بخوانید

انتهای خبر/