پایگاه خبری بیرک با انتشار بیانیه از تغییر نام این پایگاه به پایگاه تحلیلی خبری آوای سرحد خبر داد .

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

آنچه که از مطبوعات یک جامعه مورد انتظار است ، این است که معلومات مردم را بالا ببرند ؛ این کار و این مسئولیت به معنای اثرگذاری مستمر برروی ذهن و فکر یک مجموعه ای از مردم است که همین دارای اهمیت است.
مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)

با تایید امور مطبوعاتی واطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، پایگاه تحیلی خبری *بیرک* تنها پایگاه رسمی فعال در شهرستان های خاش و تفتان با شماره مجوز ۸۳۲۶۹ با نام *پایگاه تحلیلی خبری آوای سرحد* به نشانی جدید  https://avayesarhad.ir  فعالیت خواهد کرد.

امید است با رعایت اصول رسانه ای و پیروی از ضوابط و قوانین حاکم بر رسانه های کشور در راستای انعکاس هرچه بهتر و بیشتر مطالبات و مشکلات مردم و تبیین خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشقدم و استوار باشیم.

رسانه های محلی بعنوان هویت هر شهرستان و منطقه نقطه عطفی در بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مهم شهرستان ها ، پتانسیل های طبیعی و مردمی ، مشکلات و مطالبات مردم و همچنین پوشش دهی ویژه برنامه ها و عملکرد مسئولین در سنگر خدمت می‌باشند .

رسانه و خبرنگاران بعنوان رکن چهارم دموکراسی در ترویج هویت فرهنگی و اجتماعی هر منطقه نقشی سازنده و موثر را ایفا میکنند ، بدون شک رسانه ها در کنترل و مدیریت بحران های پیشین و کنونی جامعه برجسته و تاثیر گذار بوده و هستند و شایسته است همکاری های مناسب در جهت ایفای این نقش مهم صورت پذیرد.

تحریریه پایگاه تحلیلی خبری آوای سرحد