اخبار ناوچه حادثه دیده کنارک ، ناوچه کنارک

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: ۱۲ نفر از حادثه دیدگان ناو کنارک در بیمارستان امام علی (ع) چابهار بستری هستند.

به گزارش آوای سرحد دکتر مهران امینی‌فرد در گفتگویی که با ایرنا داشته اظهار داشت: شب گذشته پس از اطلاع از حادثه و مجروح شدن تعدادی از خدمه و پرسنل ناوچه کنارک تعداد ۱۰ آمبولانس به اسکله هفت تیر اعزام شدند و مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.

وی ادامه می دهد: در مجموع ۱۶ نفر به بیمارستان امام علی (ع) انتقال یافتند که یک نفر فوتی، سه نفر سرپایی درمان، ۲ نفر در مراقبت های ویژه و یک نفر جراحی و ۱۲ نفر تاکنون بستری هستند.

پیش تر  روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس از بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک این منطقه در محدوده آبهای بندر جاسک خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی نداجا نیز آمده است: عصر روز یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آبهای جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.

بر اساس منابع خبری رسمی تعداد شهدای حادثه ۱۹ نفر بوده اند .

اخباری مبنی بر انهدام کامل و  غرق شدن ناوچه نیز منتشر شده بود  که یک مقام نظامی  مطلع آن را تکذیب کرده و اعلام کرد که ناوچه بوسیله یدک کش به ساحل منتقل شده است.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی نیز در پیامی شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی را تسلیت گفت .